אוזניות מותאמות לפעילות ספורטיבית

הדגם הכי קטן של ג׳ברה הגיע לישראל
|
הדפס
|
שמור

כחודשיים לאחר השקת האוזניות מדגם Jabra Elite 75t שהפכו להצלחה מסחררת בישראל ובעולם, ביקונקט טכנולוגיות, משיקה בארץ את אוזניות Jabra Elite Active 75t אוזניות  True Wireless למוזיקה, שיחות ובמיוחד לפעילות ספורטיבית. האוזניות עוצבו להתאמה מושלמת ובטוחה לאוזניים, והן מציעות חווית האזנה איכותית למוזיקה ולשיחות טלפון מהנייד, עם הגנה מלאה ממים וזיעה. הן יימכרו במחיר של 799 שקלים. במקביל, דגם  Elite Active 65t הוותיק יימכר מעתה במחיר של 599  שקלים.

 כדי להגיע להתאמה מיטבית לכל סוג של אוזן סרקו מהנדסי ג'ברה אלפי זוגות אוזניים באמצעות אלגוריתם מיוחד, ויחד עם טכנולוגיה מתקדמת הגיעו למבנה הזעיר ביותר. בנוסף, פיתחו סוג חדש של מתאמי סיליקון מסוג EarGels  שיושבים בנוחות בתוך האוזן וציפוי מיוחד ששומר את האוזניות בבטחה בתוך האוזן בזמן האימון.


באוזניות  Active הושם דגש על עמידות גבוהה, לפי תקן IP57 לעמידות מושלמת בפני זיעה ורטיבות, שהופך אותן לבחירה הטובה ביותר עבור כל סוג של פעילות גופנית, אפילו לריצה בגשם. בזכות הביטחון בעמידות הגבוהה של האוזניות, מציעה Jabra שנתיים אחריות כנגד נזקי אבק וזיעה (מותנה בהרשמה באפליקציה).

 

משך השימוש באוזניות הוא עד 7.5 שעות ברציפות, ועד 28 שעות בסה"כ בשימוש בנרתיק הטעינה, המשמש גם כבית לאוזניות כאשר הן לא בשימוש. הודות למנגנון חסכון באנרגיה, ושבב בלוטוס חדיש בתקן 5.0 ככל הנראה אימון מפרך כל שיהיה יסתיים עוד הרבה לפני שיהיה צריך להטעין את האוזניות.

 

מנגנון HearThrough מאפשר לבחור עד כמה ניתן לשמוע מה קורה מסביב: להתנתק לגמרי ולשמוע רק את המוזיקה או השיחה, או להתמזג עם הסביבה ולשמוע את רעשי הרקע מסביב. באוזניות מכילות ארבעה מיקרופונים לשיחה באיכות גבוהה במיוחד, עם אפשרות התאמה אישית באמצעות האפליקציה. כדי לשפר את איכות השמע של מוסיקה שולבו באוזניות רמקולים בקוטר 6 מ"מ לבאסים עוצמתיים ואיקוולייזר להתאמה אישית של חווית ההאזנה (באפליקציה) כולל אפשרות לבחירת פרופיל האזנה מועדף.

 

לדברי רונן ברקוביץ' מנכ"ל ביקונקט, "כל פעם אנחנו מופתעים מחדש מהצלחת סדרת אוזניות הבליחוט של Jabra. כל מלאי שמגיע לישראל נמכר עוד באוויר. אנחנו מהווים את הבחירה הטובה ביותר לכל מי שרוצה אוזניות שהן דו שימושיות, גם למוזיקה ושיחות וגם לאימוני ספורט בכל מזג אוויר. בקרוב נשיק את הדגם השלישי בסדרה ובכך נכסה את כל האפשרויות שהקטגוריה מציעה".

 

ניתן להזמין און ליין בקישור זה

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה