חבילה משולבת של נטפליקס עם פרטנר TV99 שקלים לחודשיים הראשונים ואחריהם 189 שקלים לחודש
בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל, משיקות פרטנר ונטפליקס חבילה משולבת של פרטנר TV ונטפליקס, שכוללת את התכנים והממשק המתקדם של פרטנר TV ביחד עם התוכן העשיר של נטפליקס בחבילה אחת, במחיר החל מ-99 ש"ח לחודש, והתקנה חינם. החבילה חדשה כוללת ללא תוספת תשלום גם ממיר 4K מתקדם עם שלט קולי, Catch-up שמקליט אוטומטית את הערוצים עד שבועיים לאחור, עשרות אלפי תכני VOD ללא תוספת תשלום, עשרות ערוצים הכוללים מגוון ערוצי ילדים, ספורט, חדשות בינלאומיות, טבע, בריאות, לייף סטייל, היסטוריה, דוקו ועוד. ומהיום, כל ממיר 4K נוסף בעלות חודשית של 15 ש"ח בלבד. הטריפל המשולב של פרטנר TV כולל את שירות הטלוויזיה, אינטרנט (ספק ותשתית), טלפון ביתי, ומהיום גם את נטפליקס, במחיר של החל מ-189 ש"ח לחודש , כאשר בחודשיים הראשונים ייגבו רק 99 שקלים לחודש. עוד נמסר, כי מהיום מחירי חבילות הטלוויזיה החדשות של פרטנר TV לא משתנים אוטומטית אחרי שנה או כל תקופה קצובה אחרת. זאת בניגוד לחבילות טריפל של המתחרים שמחיריהן עולים ב-20 או 30 שקלים לאחר 12 חודשים. החבילות מיועדות ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים, ללא דמי הצטרפות או דמי מעבר לתוכנית, וניתן להעביר אליהן חשבון נטפליקס קיים.
הפיתוח וההטמעה של החבילות המשותפות והממשקים של נטפליקס במערכות פרטנר, כללו עבודה משותפת של צוותים בשתי החברות במשך מספר חודשים.
מריה פרראס, סגנית נשיא לפיתוח עסקי בנטפליקס לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, אמרה: "אנו שמחים להרחיב את השותפות שלנו עם פרטנר TV, שהופכת את הצריכה של נטפליקס בישראל לקלה עוד יותר. עם המהלך החדשני הזה וההיצע האדיר של תוכן מקורי של נטפליקס מרחבי העולם, לקוחות פרטנר TV יוכלו לגשת וליהנות בקלות מהתוכן הטוב ביותר במקום אחד״.
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר מסר: "לפני 3 שנים התחלנו את המסע המשותף של פרטנר TV ונטפליקס בהכרזה על שותפות פורצת דרך, ומאז הצלחנו בעבודה משותפת לשנות את שוק הטלוויזיה בישראל, עם צמיחה מדהימה במספר המנויים ועם מהפכה בהרגלי הצפייה. היום, אנחנו משנים שוב את חוקי המשחק עם שילוב בלעדי ומנצח של התוכן המוביל בעולם והממשק המתקדם בישראל, וכל זה במחיר הכי אטרקטיבי בשוק הישראלי. פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הראשון בישראל ששילב בממשק שלו את תכני נטפליקס, ושיתוף הפעולה הייחודי שלנו עם נטפליקס, מביא ללקוחות פרטנר TV את חווית הצפייה המושלמת".
לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר מסר: "זהו צעד נוסף בשבירת החומות שבין טלוויזיה רב-ערוצית לשירותי סטרימינג. יותר ויותר צופים מתרגלים לנוחות הצפייה בממשק אחד של שידורים חיים, צפיית Catch up, ושירותי סטרימינג בינלאומיים. כבר היום רוב צופי הטלוויזיה בישראל עושים שימוש על בסיס יומי בצפייה בתכני סטרימינג, ושליש מזמן הצפייה היומי של כלל הצופים מוקדש לתכני שירותים אלו". |
כתבות בנושא:
|