בינה מלאכותית תקל על מטלות גידול ילדים של הורים ביפן

משרד התעשייה מסייע למשפחות שבהן שני ההורים עובדים
|
הדפס
|
שמור

משרד התעשייה היפני החל לקדם מוצרים ושירותים "בייבי-טק", תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כדי להקל על נטל גידול הילדים.

עם הגדלת מספר משקי הבית שבהם עובדים שני ההורים, המשרד מקווה להקל על ההורים למצוא איזון בין עבודה לגידול ילדים באמצעות שימוש בבייבי-טק. חלק מהמוצרים והשירותים של בייבי-טק כבר נמצאים בשימוש מעשי, כמו אפליקציה הממליצה על מסלולי נסיעה דרך תחנות רכבת ובמקומות אחרים שמתאימים ונגישים למשתמשי עגלות תינוק, שרוצים להימנע מהצורך לעלות או לרדת במדרגות בדרך לרציף הרכבת וממנו. כמו כן מוצע מוניטור לשמירה על תינוק מרחוק ושירות משלוח מזון לתינוקות.

 

בחודש שעבר, המשרד והעיר אודווארה, במחוז קנאגאווה, השיקו פרויקט הדגמה משותף כדי לגרום לתושבים לנסות מוצרים ושירותי בייבי-טק כדי לבדוק את יעילותם. בפרויקט מושאל להורים תושבי אודווארה מכשיר בינה מלאכותית העוזר להם להרדים את התינוק ולהפחית את הקושי בההתמודדות עם בכי בלילה.

 

מכשיר הבינה המלאכותית מנתח קולות של בכי של תינוק, ומציע סיבות אפשריות לבכי ובמקביל מפיק צלילים שיגרמו לתינוק להירדם. אמהות בעיר אודווארה יכולות גם לנסות שירות ייעוץ מקוון במהלך ההריון וההנקה לגבי שילובי תרופות מתאימים. משרד התעשייה גם הקים פלטפורמת מדיה חברתית להורים ואפוטרופוסים לשיתוף מידע. מטרת הפלטפורמה לסייע להורים המרגישים מבודדים ובודדים, ולהציע טיפול וסיוע. 


תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה