אודותינו
פורטל דוּלה למשפחה
על הפורטל
פורטל דולה למשפחה www.doula.co.il הינו הפורטל המוביל והוותיק בארץ בתחום הורות ומשפחה, הריון, לידה, הנקה, צרכנות, תיירות, תזונה ובריאות ובו אלפי כתבות בכל תחומי הבית והמשפחה. בפורטל מחשבונים, קורסים בווידאו ופורומים רבים בפייסבוק עם צוות מומחים רב-מקצועי.
תוכן הפורטל
הפורטל מספק החל משנת 2002, מידע ומענה מקצועי ואישי, למאות אלפי הורים בתקופות של טרום הריון, הריון, לידה והורות עד גיל 13. בפורטל, עומדות לשירות הגולשים אלפי כתבות בעשרות מדורים כמו: הורות ומשפחה, צרכנות ומוצרים חדשים, דיגיטלי, לאן מטיילים, בריאות, פוריות, הריון ולידה, הנקה, זוגיות, תזונה ומתכונים, פנאי ועוד. לכל מדור מספר תתי-מדורים המאפשרים גלישה נוחה ויעילה.
הכתבות בפורטל, מספקות להורים הדרכה והכוונה בפורמט ידידותי למשתמש, עם תוכן איכותי ואמין ממומחים כגון: רופאים, מומחים להורות, מומחים לרפואת נשים, מומחים לפוריות, מומחים לאולטרה סאונד מיילדותי, מומחים להתפתחות, דיאטניות, פסיכולוגים, מדריכות הכנה ללידה, דולות, עובדים סוציאליים, מומחים לרפואה משלימה, פיזיותרפיסטים, יועצות הנקה מוסמכות, מטפלים משפחתיים ועוד.
פורומים מקצועיים בפייסבוק
לפורטל פורומים רבים הפועלים בקבוצות בפייסבוק, ואותם מובילים צוותים רב-מקצועיים הכוללים מומחים מובילים בארץ. רשימה חלקית של הפורומים:
פורום הריון ולידה - הריוניות ומומחים מדברים
פורום הנקה – להעניק באהבה
פורום התפתחות התינוק והילד
פורום לישון כמו תינוק
פורום מנסים להרות
פורום הורים אימבא
הסיבות שאנו מקור מהימן ואמין באינטרנט:
התמחות בהריון ובהורות. מגוון המומחים בצוות הפורטל הם עוסקים מוכרים ומכובדים מתחומי הבית והמשפחה. רובם הורים מנוסים שחוו נושאים אלה בעצמם בנוסף לידע העשיר המקצועי של כל אחד מהם. לפני הפרסום בפורטל, כל כתבה עוברת בדיקה מערכתית מקצועית.
מומחיות בעיתונות. עורכי הפורטל הם עיתונאים מקצועיים ותיקים, חברי אגודת העיתונאים בתל-אביב.
קהילות ותמיכה. הקהילות והפורומים של פורטל דולה למשפחה בפייסבוק מציעים מערכת תמיכה אינטראקטיבית, המאפשרת לגולשים ליצור קשר עם עוד הורים וכן לקבל תשובות מאנשי מקצוע מובילים בתחומם.
ניוזלטר. כחברים רושמים לפורטל דולה למשפחה, יישלח אליכם מעת לעת ניוזלטר עם כתבות ומידע עדכני בתחומי הפורטל. להרשמה לניוזלטר ולפורטל: www.doula.co.il/register
כיבוד פרטיות הגולש. הפרטיות שלכם חשובה לנו. המידע שמסרתם בהרשמה לא יימסר למפרסמים, משווקים או כל גוף שלישי אחר ללא אישורכם.
תחרויות נושאות פרסים. לתחרויות נרשמים בנפרד מההרשמה לפורטל. אם תזכו באחד הפרסים, המידע בהרשמה זו יימסר לנותן החסות.
צוות הניהול של פורטל דוּלה למשפחה
עורכת ראשית
נעמי גטניו הינה עיתונאית, צלמת, מנחת הורים, מדריכת הכנה ללידה, דולה - תומכת לידה, מייסדת שפת הטף® - שפת הסימנים לתינוקות ואשת שיווק ופרסום. נעמי גטניו עוסקת יותר מעשרים שנה בתחום עיתונות, ניהול שיווק, פרסום ותקשורת. היא אמא לשלושה ילדים. בנוסף לעריכת הפורטל, היא עורכת את הכתבות של המומחים, כותבת מאמרים מקצועיים, ומנהלת את כל הפורומים של הפורטל וכן את צוות המומחים הרב-מקצועי של כל הקהילות והפורומים.
בשנת 2013 פתחה גטניו את הבלוג "כן משחקים עם אוכל" בו מתפרסמים רעיונות ותמונות של יצירות אוכל לילדים שנעמי יוצרת, במטרה לקדם את נושא של תזונה בריאה בקרב ילדים והוריהם. ניתן למצוא כתבות רבות של הבלוג גם בפורטל ynet ובבלוג שכתובתו:
www.facebook.com/funnyfood
נעמי גטניו הקימה ומנהלת גם את בלוג הטיולים והצילומים הפופולרי "לאן מטיילים - Going Places" הדו-לשוני (עברית-אנגלית). כתובת הבלוג: www.facebook.com/leanmetaylim
עורך התוכן
אילן גטניו, עיתונאי ועורך עם ניסיון של יותר מ-40 שנה, והוא מורה בינלאומי בכיר לאמנות הלחימה היפאנית בודו טאיג'יצו (בדרגת Dan-10) מוסמך וינגייט, מומחה לשיטת הלמידה Silent Way. כתב את הספר "לדעת ללמוד" על אמנות הלמידה ועל הוראה נכונה ומרצה בתחום. אילן היה בתפקידים רבים ובכירים בידיעות אחרונות במשך 27 שנה, עד שנת 2003, וכן שימש יועץ תקשורתי לחברות היי-טק ולחברות פיננסיות. היה עורך ראשי בפורטל תפוז אנשים בין 2006-2007. ב-2007 הצטרף לצוות ההקמה של העיתון "ישראל היום", שם הוא שימש עד שנת 2020 ככתב הייטק, מדע, טכנולוגיה, אינטרנט, מחשבים, סלולר, תעופה ותיירות. אילן הוא אב לשלושה ילדים, כותב מאמרים וידיעות חדשותיות לפורטל, מתרגם ועורך את כתבות המומחים.
ליצירת קשר והזמנה להרצאות: ilan@doula.co.il
www.facebook.com/ilanTheEditor
מערכת פורטל דולה
להזמנת עורכת הפורטל ושאר מומחי הפורטל לתוכניות טלוויזיה ורדיו, ולראיונות עיתונאיים יש לפנות למערכת פורטל דולה: press@doula.co.il.
כתיבת כתבות והצטרפות לצוות המומחים של הפורומים של פורטל דולה למשפחה
פניות בנושא כתיבת כתבות מקצועיות ובלעדיות לפורטל דולה או הצטרפות לצוות המומחים המשיבים לשאלות בפורומים המקצועיים של הפורטל, יש להפנות בכתב למחלקת כח אדם: jobs@doula.co.il בצרוף מכתב וקו"ח.
מייל של המערכת: office@doula.co.il
מחלקת פרסום ושיווק: פניות בנושא קבלת הצעת מחיר לפרסום קמפיין, כתבות שיווקיות, ועוד יש להפנות במייל: office@doula.co.il
מעצבת הלוגו של הפורטל
רותם יוגב, מעצבת ומאיירת, המתמחה בין היתר בעיצוב ומולטימדיה לאתרי אינטרנט, ועיצוב מוצרי פרסום שונים.
rotemyogev@gmail.com
היסטוריית פורטל דולה למשפחה
הפורטל עלה לאוויר לראשונה ביוני 2002 כיוזמה של נעמי גטניו, עיתונאית, צלמת, מנחת הורים, דולה ומדריכת הכנה ללידה, כמפעל של אדם אחד. החזון של שלה היה שהפורטל ישמש בית לכל ההורים ולכל האמהות שבדרך, שגלשו באינטרנט כדי למצוא תשובות לשאלות על הורות, על ההריון, על הנעלם של הלידה וכל הקשור לבית ולמשפחה.
נעמי גטניו הקימה את האתר עם אלפי כתבות, מחשבונים, פורומים מקצועיים ועוד, כמוצר משלים לעבודתה עם משפחות והורים שבדרך. הפורטל נתן מענה בכל הנושאים המטרידים נשים בהריון ובבעיות שבהן נתקלים הורים טריים והורים ותיקים כאחד. הפורטל נתן סיוע להורים הטריים וגם למנוסים בכל שלבי ההורות, בעצות מיידיות ועדכניות של מומחים ושל הורים ותיקים. גידול ילדים הוא משימה מתמשכת ומאתגרת. המורכבות הגדולה של המשימה מחייבת כל הורה לקבל עצות והנחיות. הבאת ילד לעולם משנה את החיים מקצה לקצה, והפורטל גם הפך להיות בית להורים שביקשו להבין טוב יותר את תפקידם כהורים ואת השינויים שגרמה ההורות לזוגיות.
עם הזמן האתר גדל, ואלפי גולשים קראו והשתתפו בו מידי יום. היקף הכתבות הורחב וכלל סיקור בנושאי בריאות, התנהגות, הנקה, זוגיות, ולמעשה - כל תחום הנוגע לבית ולמשפחה, לנשים, להורים צעירים ולהורים שבדרך. כמות המידע התעצמה והיה צורך לפשט את הגלישה ולנווט בין התכנים המגוונים. בשנת 2005 זכה האתר לשידרוג מאסיבי ראשון והפך לפורטל מרכזי בארץ לתחומיו. בצד מדורים חדשים רבים, נוספו לו פורומים עם מומחים, חנות למוצרי תינוקות, אינדקס של כל נותני השירותים בתחום ועוד. האתר המשיך להתעצם במתכונת החדשה, אבל עד מהרה גם ה"מנוע" של הפורטל החדש כבר לא הספיק. לאחר שלוש שנים החל המסע לשידרוג המאסיבי השני. בשנת 2011, הושק פורטל דולה בטכנולוגיה ובעיצוב חדשים שהתאימו לעידן החדש של האינטרנט, הרשתות החברתיות ולמודעות הצרכנית המתגברת של הצרכן הישראלי. התכנים הותאומו לכל גולש לפי הפרופיל שלו, כדי שיוכל לקבל את המידע הנחוץ לו, והגלישה הפכה לנוחה מאוד ואפשרה להגיע לשכבות מידע במהירות וביעילות. באותה תקופה עברו הפורומים מהפלטפורמה של הפורטל, למדיה של פייסבוק לבקשת הגולשים.