פנג שואי: כיצד לעצב ולרהט חדר הילדים

איזו אנרגיה תבחרו להכניס לחדר הילדים?
|
הדפס
|
שמור

ילדינו הצעירים הינם בעלי עדינות ורגישות אנרגטית ולו בשל גילם הרך. על כן, בבואנו לרהט ולעצב את חדריהם כדאי שניתן דעתנו על הנקודות הבאות כפי שמומלץ עפי' פנג שואי: רצוי לתכנן מראש את הצבת הרהיטים בחדר, ניתן לעשות כן על דף משובץ, אז "הזזת" הרהיטים פשוטה יותר.

יש להימנע מהצבת מיטת הילדים או שולחן הכתיבה מול דלת החדר. רצוי שמיטת הילד תהיה שעונה על קיר פנימי. יש להקפיד כי ראש המיטה יהיה מוצמד אל קיר תומך, כדי לתת תמיכה לראש הילד בזמן השינה, ולמנוע תקיעות צ'י מאחורי ראשו. רצוי שיהיה שדה ראיה פנוי מן המיטה. רצוי שלא למקם את מיטת הילד תחת חלון. נסו למקם את מיטת הילד לאחד מהכיוונים התומכים שלו. נסו להימנע מהכנסת טלוויזיה לחדר הילדים. נסו להימנע מתליית מראה בחדר.

אם בשל אילוצים מסוימים אין באפשרותכם לקיים המלצות אלו, ניתן לחפשו "להמציא" תיקונים למצבים בעייתיים אלו, כנהוג בפנג שואי:

  • אם מיטה/שולחן מחויבים לעמוד אל מול דלת החדר, יש לסגור את דלת החדר בזמן השינה. שינה מול דלת בעייתית היות ומסת האנרגיה הנכנסת דרך דלת הינה חזקה ועוצמתית, ועלולה להשפיע על איכות שנת הילד ולעיתים על בריאותו. אם ואין אפשרות להשעין את המיטה על קיר פנימי של החדר, לאחר מיצוי האפשרויות, נשעינה על קיר חיצוני, תוך הקפדה על הפרטים הבאים: אם יש מירווח בין ראש המיטה לבין הקיר התומך, יש למלא את החלל שנוצר באמצעיםהמתאימים למרחק שנוצר: שידה, ארונית, כרית.. וכדומה.

 

  • אם מיטת הילד נמצאת מתחת לחלון - יש להקפיד ולסגרו בזמן השינה, כמו כן רצוי להוסיף וילון לחלון זה. מראה וטלוויזיה - לוודא שאינם ממוקמים מול מיטת הילד, ושגופו אינו נשקף בה בשינה.
תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה
1. אנה לי 26/02/2015, 16:05:12

כאמא ומעצבת אני רוצה להמליץ לכן על חדר ילדים של דרים לנד, העיצובים חלקים, שמחים ומאווררים , לא מפריעים בכלל לזרימת האנרגיות. יום מקסים לכולן

+ השב