הצד הגברי של הביוץ

כמה פעמים תצטרך לנסות לפני שתבקיע את שער הניצחון
|
הדפס
|
שמור

בכל הסרטים האמריקאים מספיקה פעם אחת כדי להכניס את הגיבורה להריון. לשמחתך, החיים האמיתיים הם לא כאלה פשוטים, וכנראה שתידרש ליותר ניסיונות עד שהזרע שלך (גבר-גבר) יבקיע לביצית את שער הניצחון.

שלב ה"לפני" (לפני ההריון) הוא כנראה המוצלח ביותר בכל הסיפור. החלטתם שהגיע הזמן להרחיב את המשפחה, ובעוד אתה משתעשע במחשבה שתהיה אבא, האישה כבר הפסיקה עם הגלולות, והיא חרמנית-אש. כלומר, זה לפחות מה שהיא מספרת לך: היא לא יודעת מה קרה לה היום, כנראה זה ההורמונים, או הקיץ. בכל אופן היא רוצה אותך, כל הזמן. היא טוענת שהחולצה הכחולה עושה אותך סקסי, והג'ינס החדש גם (רק תוריד אותו כבר!). היא מסתכלת על חנויות של לבנים במבט זומם, ומדי פעם מכינה לך הפתעה בתחום, ומעשירה את אוצר הידע הדל-למחצה שלך (הא! אז זה מה שנקרא ביריות). היא אפילו הולכת עם אחותה לחנות סקס, מה שלא הצלחת לשכנע אותה לעשות במשך שנים, וחוזרת עם שלל דברים חמודים כאלה (לא ממש "הארד קור", אבל אתה לא מתלונן). איפה הסתתרה האישה הזאת כל השנים?? והאם כבר הזכרנו שהיא חרמנית-אש? או שזה לפחות מה שהיא מספרת לך?...
האמת, כרגיל, פחות מסתורית, או במילים אחרות: אל תרגיש טוב מדי עם עצמך. החולצה הכחולה היא אותה אחת שלבשת גם לפני שנה, בג'ינס החדש אתה נראה אותו דבר, ובינינו, אתה הרי יודע שכבר מזמן אתה לא מצדיק אורגיית-קניות של כותנות לילה סקסיות. וההורמונים? נו, אולי בזה יש משהו... אבל הסיבה האמיתית להילולה היא, כמובן, הרצון שלה להיכנס להריון כבר. אם תשים לב, מאמצי הפיתוי של אשתך מתמקדים סביב שלושה-ארבעה ימים במהלך החודש: זוהי התקופה בה אמור להתרחש הביוץ.
הביוץ הוא תהליך בו משתחררת הביצית מהשחלה של האישה, ומשייטת אל הרחם בתקווה לפגוש בדרך זרעון שרירי. הביצית היא שמנמנה, מפונקת ומזדקנת רע. כמו ג'ק באואר יש לה 24 שעות לבצע את המשימה – אחרי התקופה הזו היא פשוט מתה; לעומתה הזרע (כמו כל גבר) הוא זריז ועמיד, ומסוגל לחיות בגוף האישה כמה ימים. אפשר להיכנס להריון רק סביב הימים האלה: שאר הימים בחודש הם אותם ימים, שחשבנו בתיכון שאפשר לעשות בהם "סקס בטוח".
הביוץ חל 14 ימים לפני היום הראשון של המחזור הבא, וניסיון לחשב מראש מתי יתרחש יגרום לפיסיקאי גרעין זוכה פרס נובל להרים ידיים בייאוש: באופן תיאורטי עליך פשוט לקחת את תאריך המחזור הבא ולהפחית 14 (ואת זה אפילו אתה מסוגל לעשות) – אבל בפועל איש אינו יודע מתי, לעזאזל, יחול תאריך המחזור הבא; לפיכך הופך הסיפור מפעולת חיסור פשוטה לבעיה מתמטית סבוכה במיוחד. האישה, שבימים כתיקונם מגלה יכולת ביצוע מוגבלת למדי בכל הקשור לחישובים מכל סוג (מתי טנק הדלק אמור להתרוקן? או: למה קניית שני ג'ינסים חדשים משפיעה ישירות על המינוס בבנק?) הופכת בן-לילה למהנדסת אטום, ומגלה יצירתיות מדהימה ויכולת חישוב מעוררת התפעלות בכל הנוגע לתאריך הביוץ.
קיימות שיטות רבות ומגוונות לאתר את המועד החמקמק - מדידת חום בבוקר, בדיקות שתן ורוק, ועוד כמה שיטות שכרוכות בבדיקת הפרשות שונות, שברשותך נימנע מהן כאן (אתה יכול לשאול את האישה אם ממש דחוף לך לדעת). ולעניין "הסקס הבטוח": כמובן שבשל הקושי לחשב מתי בדיוק מתחיל ומסתיים הביוץ – ה"סקס הבטוח" הוא בכלל לא בטוח, ואת זה אל תשכח לספר לבתך, כשהיא תגיע לגיל המתאים.

הכותב, אביב שטיין, הוא מחבר הספר "אבא נולד: מדריך ההריון לגבר"

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה