חוויה קולינרית עם אסף גרניט בדן אכדיה

צוות מסעדת מחניודה יכין ארוחה מיוחדת לאורחי המלון בסופ״ש האחרון של החודש
|
הדפס
|
שמור

לאחר ההצלחה הגדולה של פרויקט השפים המובילים בישראל בקיץ, רשת מלונות דן מציעה אירוע קולינרי ומוסיקלי איכותי נוסף: מלון דן אכדיה הרצליה מציע סוף שבוע עם השף עטור כוכב מישלן, אסף גרניט, שיבשל יחד עם צוות מחניודה ועם שף המלון ביום חמישי ארוחת ערב מיוחדת לאורחי המלון, והופעת שקיעה של להקת הדג נחש בשישי אחר הצהריים.

השף גרניט עטור כוכב מישלן. צילום: תמי בר שי

 

במהלך סוף השבוע שיתקיים בשיתוף אמריקן אקספרס בתאריכים: 29/4-1/5/21, אורחי המלון ייהנו ביום חמישי ה-29/4 מארוחת ערב מיוחדת של השף הישראלי בעל כוכב מישלן אסף גרניט שיחד עם הצוות שלו ממסעדת מחניודה יבשלו יחד עם שף המלון גולן ישראלי ארוחה חד פעמית עם מגוון הפתעות קולינריות לאורחי המלון. איש הקולינריה דוד קישקה אחראי על התוכן הקולינרי במהלך סוף השבוע.

 

כמו כן, ביום שישי ה-30/4 בשעות אחר הצהריים האורחים ייהנו מהופעת שקיעה יוצאת דופן במתחם הבריכה של מלון דן אכדיה על חוף ימה של הרצליה של הדג נחש, אחת מלהקות ההיפ הופ הישראליות המצליחות ביותר שיבצעו את מיטב הלהיטים שלהם.

 

המלון והפעילויות מתנהלים בהקפדה יתרה על פי ההנחיות המעודכנות של משרד הבריאות והתו הירוק. הכניסה למלון הינה לבעלי תעודות מתחסן/מחלים, ילדים עד גיל 16 מחויבים בהצגת בדיקת קורונה שלילית. כמו כן, יתאפשרו במלון בדיקות קורונה מהירות לאורחים לא מחוסנים בתוספת תשלום.

 

מחיר מיוחד לחברי מועדון e-Dan לכל החבילה – החל מ-4160 שקלים לזוג. המחיר כולל את כל הארוחות והפעילויות המוצעות בחבילה.

 
תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה