נופש אורבני במלון דן תל אביב האייקוני

סיורי טעימות בשוק הכרמל, סיורי אמנות רחוב וגרפיטי ושוברי הנחה למגוון מסעדות
|
הדפס
|
שמור

מלון דן תל אביב, מלון הפאר הראשון בישראל, ֿ מציע חבילות נופש אורבניות הכוללות סיורי טעימות בשוק הכרמל, סיורי אמנות רחוב וגרפיטי ושוברי הנחה למגוון מסעדות בתל אביב. 

 

צילום: אורי אקרמן


דן תל אביב הוא האייקון המזוהה ביותר על קו החוף התל-אביבי, מציע חבילות נופש המשלבות קולינריה משובחת ומגוון פעילויות שיאפשרו לאורחים לחוות את העיר שלא עוצרת למרות הקורונה. 

 

החבילות כוללות:

קוקטיילים על רקע השקיעה  – סדנה להכנת קוקטיילים ושייקים בריאותיים, בטיימינג מושלם של שמש וים,  "לצאת מהקופסה" – סיור מודרך סביב אומנות רחוב וגרפיטי מחתרתי ברחבי העיר תל אביב, סיור טעימות מודרך ב"שוק הכרמל" –  עם מומחה הקולינריה דוד קישקה בין דוכני השוק המוכר והאהוב, על הצלחת – אורחי המלון ייהנו משובר הנחה של 15% במגוון מסעדות נבחרות בעיר במהלך השהות בדן תל אביב. 

 

בנוסף, אורחי מלון דן תל אביב ייהנו מערכת ים מפנקת למי שירצה לרדת וליהנות מהחוף הכי מזוהה עם העיר למרגלות המלון.

 

חבילת אמצע שבוע בדן תל אביב לשני לילות ושלושה ימים – החל מ-1250 ש"ח ללילה לחברי e-Dan, בתאריכים נבחרים: 9-11.8 | 18-20.8 | 23-25.8, * החבילה על בסיס לינה וארוחת בוקר. חבילת סוף שבוע בדן תל אביב לשני לילות ושלושה ימים – החל מ-1500 ש"ח ללילה לחברי e-Dan, בתאריכים נבחרים: 20-22.8. * החבילה על בסיס לינה וארוחת בוקר בחמישי ועל בסיס חצי פנסיון בשישי הכולל את ארוחת הערב המסורתית של המלון.

 

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה