נפתחה בריכה מחוממת ומקורה במלון נירוונה באילת

מופעלת לצד מועדון ילדים, מועדון נוער, לובי בר ומסעדת אלמוג, וללא תשלום נוסף
|
הדפס
|
שמור

לראשונה באילת: בריכה מקורה ומחוממת בעונת החורף, מסוכות ועד פסח. הבריכה, במלון נירוונה סוויטס, מרשת מלונות אסטרל, היא חלק מהשירותים והמתקנים העומדים לרשות אורחי המלון, וללא תשלום נוסף.

 

עד היום, הנופשים באילת נאלצו להסתפק באטרקציות אחרות בעונת החורף, שהחליפו את הים והבריכה, היות שבמלונות באילת אין בריכה מחוממת בעונה זו. הבריכה המחוממת היחידה הנוספת בעיר היא הבריכה של מלון הרודס ויטאליס, שחציה אינו מקורה וחציה השני תחת כיפת השמיים.


הבריכה המחוממת והמקורה במלון אסטרל נירוונה סוויטס מופעלת לצד שלל המתקנים והשירותים אותם מציע המלון – מועדון ילדים, מועדן נוער, לובי בר ומסעדת אלמוג, וללא תשלום נוסף. המלון, בדירוג 4 כוכבים רשמי מטעם משרד התיירות, זכה בפרס Certificate of Excellence של אתר TripAdvisor העולמי.

 

לדברי בעלים של רשת מלונות אסטרל אילת זרח, הרשת חרטה על דגלה לספק לאורחיה שירות חם ואדיב עם הסתכלות על כל הפרטים המרכיבים את החופשה. "השירות נולד מתוך רצון לספק מענה למשפחות וזוגות בחודשי החורף, ולאפשר להן לבלות זמן איכות ביחד עם ניחוח קיצי, כחלק מחוויית החופשה באילת, גם בעונת החורף הקרירה".  רשת אסטרל מונה שישה מלונות – אריאה, וילג', פאלמה, מאריס, נירוונה וסוויטס. כל מלונות הרשת ממוקמים בעיר אילת.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה