הלהיטים המבוקשים למתנת אפיקומן

המותגים הגדולים של צעצועים ומשחקים תחת קורת גג אחת
|
הדפס
|
שמור

היום אפשר למצוא תחת קורת גג אחת את המותגים המובילים של צעצועים ומשחקים לילדים, ובהם הלהיט העכשווי הלוהט - דמויות מסרט האנימציה המצליח של כל הזמנים: Frozen או בשמו בישראל "לשבור את הקרח".

"גטר קונסיומר" החלה את דרכה בשוק הצעצועים הישראלי לפני כ-3 שנים. היא רכשה את פעילות חברת לאפייט והפכה לאחת החברות המובילות עם נוכחות בולטת בשוק הצעצועים בארץ. החברה מייצגת מותגים מובילים ביניהם: דיסני, הלו קיטי, צבי הנינג'ה ועוד.


לדברי מנכ"ל גטר קונסיומר דוד שרוני :"החברה מדווחת על עלייה רצופה בהיקפי הפעילות והמכירות בשלוש השנים האחרונות מאז החלה לפעול בתחום הצעצועים. אנו מעודכנים במגמות הרווחות בקרב הילדים והצלחנו להביא לארץ להיטים שוברי שיאים, רמות הביקושים הפתיעו גם אותנו. המשלוח הראשון של דמויות הפעולה צבי הנינגה הגיע לארץ לפני שנתים וכבר בחודש הראשון נמכרו 30,000 דמויות, ביקוש שיא לדמות פעולה בפרק זמן כל כך קצר. פרקים המשודרים בניקולאדיון וסרט הקולנוע הגבירו את הביקוש לדמויות. החברה משיקה את כל החידושים במותגים המיוצגים על ידה בארץ בראשם:"מיני צבי נינג'ה" דמויות בייבי רכות שעוצבו במיוחד לילדים צעירים. סדרת דמויות מהסרט האהוב והמצליח פרוזן. אנה ואלזה בדגמים גדולים במיוחד עם עינים יחודיות. אנה ואלזה הנסיכות אהובות ומבוקשות. כל כמות שמגיעה לארץ אוזלת תוך שעות ספורות.


FROZEN לשבור את הקרח, סרט פנטזיה קומי אמריקאי בהנפשה ממומחשבת של אופני וולט דיסני. הסרט זכה להצלחה מסחררת עצומה עם הכנסות של 1.2 מילייארד דולר. עלילת הסרט עוקבת אחר שתי נסיכות: אלזה האחות הבכורה בעלת כוחות על טבעיים שקיבלה בלידתה ומאפשרים לה ליצור קרח ושלג. אנה האחות הקטנה האופטימית והבודדה .
גטר קונסיומר עם הלהיטים המבוקשים מהסרט, בובות גדולות במיוחד 15-38 ס"מ של אנה אלזה ואולף איש השלג. סטים מיוחדים של בובה + חיה או שני דמויות במארז מהודר.
• פרוזן סט בובה אנה -סט בובת אנה עם מסרק ודמות קטנה של אולף
אתם מוזמנים לשחק ולצאת להרפתקאות עם אנה מהסרט פרוזן. אנה עם עינים מיוחדות שבהן השתקפות מלכותית, בתלבושת מהסרט עם שיער קלוע, מברשת שיער המאפשרת לילדים לעצב אותו כרצונם וכתר מלכותי. הערכה כוללת את החבר המקסים והטיפשי שלה אולף. מחיר: 212 – 236 ₪
• פרוזן סט בובה אלזה – סט בובת אלזה עם מסרק ודמות קטנה של אולף
אלזה האלגנטית לבושה בתלבושת מהסרט, שיערה קלוע. בערכה מברשת שיער מעוצבת , כתר מלכותי ודמות קטנה של אולף. לאלזה עיני השתקפות מלכותיות עם קסם ששובה את ליבנו. מחיר 212-236 ש"ח.


צבי הנינג'ה
צבי הנינגה- מותג על שהופיע לראשונה במאי 1984 באיורי שחור לבן. המותג מישתנה ומשתכלל כל העת הורים וילדים אוהבים מאוד את מגוון הדמויות. גיבורי על מתוחכמים ואוהבי פיצה שנילחמים בכוחות הרשע ממקום מחבואם בביוב. הדמויות מבוססות על סדרת הטלויזיה שמשודרת בניקולודיאון והסרט שזכה להצלחה אדירה. החידוש אותו משיקה בארץ "גטר קונסיומר" מיני צבי נינגה, הדמויות המוכרות בגרסתם הילדותית רכות וצבעוניות. פונות לקהל הילדים הצעיר יותר. דמויות המשמיעות למעלה מ-100 משפטים, דמויות בסיסיות שיורות, דמויות עם כלי נשק. בנוסף מוצרים משלימים בהשראת הסדרה: כלי נשק מספוג למים, חרבות וכפפות. מוצרי צלילים עם דמויות, בתים להרכבה, כלי הנעה יורים ועוד.
• מגה מוטאנט לאונרדו
דמות בגודל 12 אינץ' דוברת וזזה. מעל 100 משפטים, קולות ואפקטים עם שליטה בתנועות הבובה והעיניים. מחיר:270-300 ₪
• בית הרכבה של המיני צבים עם 2 דמויות
מיכאלאנג'לו וספלינטר עם מכונית טיל בלעדית. הסט מכיל 50 משפטים וקולות אפקטים שונים. מחיר:480-432 ₪
• צבי נינג'ה – בוגרים
דמות נמתחת ומדברת בדמויות רפאל ולאונרדו. מחיר 180-200 ₪


טינקרבל ואגדת לעולם לא
דמויות מהסרט החדש שעלה לאקרנים מחיר לצרכן 126-140 ש"ח


ערכות ניסוי של פרופסור איינו

ערכת מדע

פרופסור איינו- משחקי המדע המוצלחים למדען המתחיל מגוון ערכות של יצירה, הפעלה, והרכבה ללמידה ולחקר נושאים שונים במדע כגון: חשמל, מגנט, גוף האדם וכו
ערכה לחקר מדעי הפירמידות ,מחיר לצרכן בטווח של 72-80 ₪


סט כלי נגינה של מיקי מאוס

הערכה כוללת : חצוצרה, תוף, תוף מרים, רעשנים, קסטנייטות . מחיר לצרכן בטווח של 99-110ש


PLASTELINO

פלסטלינו במטבח

מותג בצק חדש בארץ ! ערכות לפעילות עם בצק איכותי בריח וניל, אינו רעיל ומתנקה בקלות. הערכות בתחום האוכל, הפרחים וחיות. המשחק בבצק מפתח את הדמיון והיצירתיות מגיל צעיר מאוד. מאפשר לילדים להתאמן במיומניות חברתית כמו לתת ולקחת, לחלוק, לתכנן ולבלון רעיונות חדשים. הילדים מתאמנים בתפקידי מבוגרים ומשתמשים באביזרים הנילווים ובבצק בצורה סימבולית , תוך כדי פיתוח דמיון ויצירה, חיזוק השרירים ומוטוריקה עדינה.


• פלסטלינו -ערכת פעילות גדולה לפעילות עם הבצק שבלונות וחותמות. 4 צבעים שונים של פלסטלינה. מחיר 126-140 ₪
• פלסטלינו – מפעל הגלידה, ערכה הכוללת 4 צבעי פלסטלינה עם כוסות גלידה ומכשיר חיתוך ליצירת גלידה. מחיר 81-90 ₪
• פלסטלינו מהמטבח, ערכה עם 4 צבעי פלסטלינה, שבלונות ודוגמאות שקל לעצב עימן צורות של מאכלים. מחיר 54-60 ₪


הלו קיטי – בובת פלאש, צמידים ושרשראות.
• סט בובת הלו קיטי בגודל 9 אינץ' עם ביגוד להחלפה 126-140 ₪
• סט בובת הלו קיטי בגודל 9 אינץ' עם אביזרים, הבובה עם קולות וצלילים 180-200 ₪
• בובת הלו קיטי פלאש בגודל 9 אינץ' עם סוכריה 77-86 ₪
• בובת הלו קיטי ענקית, 20 אינץ' 250-278 ש"ח
.
• משחקי חצר – שערי כדורגל, טניס על עמוד, כדורגל על עמוד, כדור על חוט, כדורסל קורקינטים במגוון דמויות של דיסני.
• אביזרי שיער – ערכות של אביזרי שיער של נסיכות דיסני ומיני מאוס .
• משחקי רול פלי – של המותגים דיסני , ברבי
• רכבות – מבחר רכבות להרכבה במגוון גדלים.
• רולר סרפר- המוצר המקורי של חברת "רולר סרפר" עם מגוון של סקייטבורדים מקצועיים ולחובבים בצבעים מרהיבים.

 

להשיג: ברשתות הפנינג, ביג טויס, הפיראט, טויס אר אס וכפר השעשועים.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה