לעצור את נשירת השיער

לאחר הלידה מוכרת התופעה של נשירת שיער ויש לכך כמה סיבות - אבל גם פתרון במוצר של אלטמן
|
הדפס
|
שמור

לאחר הריון מתרחשת בדרך כלל נשירת שיער. לנשירה תורמים חסר בוויטמינים ומינרלים, כאשר חסר בברזל הוא הגורם העיקרי לתופעה.

לידה איננה הסיבה היחידה לנשירת שיער אצל נשים. היא יכולה להופיע אחרי הפסקה של נטילת גלולות למניעת הריון. במקרים רבים הסיבה היא תזונה לקויה, ובעקבות זאת חסר מצטבר של רכיבי תזונה ספציפיים החיוניים לשיער, לעור ולציפורניים. הפרת איזון תזונתי פוגע בחלקי גוף כמו שיער עור וציפורניים, חיוניות השיער אובדת והנשירה מתגברת.


כדי לסייע להחזיר את האיזון, להאט את הנשירה או לעצור אותה, אפשר להשתמש במוצר Roots HR של אלטמן. נוסחת רוטס HR היא נוסחה מיוחדת של רכיבי תזונה לשיער שמכילה ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ו-MSM לשיפור תזונת השיער, לעצירת הנשירה ולזירוז הצמיחה. הנוסחה מותאמת לתנאי האקלים והתזונה בישראל. הכמוסה מכילה ברזל מסוג FERROCHEL הנספג במלואו ואינו גורם לתופעות לוואי במערכת העיכול. מהיא גם כילה אבץ מסוג  בנוסחת אבץ פטנטית, המאפשר ספיגה אופטימאלית.

 

נשירת שיער יכולה להיות על רקע גנטי (התקרחות) או גורמים סביבתיים כגון דיאטות דלות קלוריות לא מאוזנות עם כמות נמוכה או גבוהה מידיי של חלבונים, תופעות לוואי של תרופות, מחלה כגון סוכרת ואנמיה, פעילות לקויה של בלוטת התריס וגם מצבי מתח מתמשכים. עודף כולסטרול מחקם את חסימת הזקיקים וגורם גם הוא לנשירה. במספר מחקרים קליניים נמצא קשר בין מחסור בביוטין לדרמטיטיס ולנשירת שיער. במחקרים אחרים מצאו קשר בין נשירה לחסר בברזל, אבץ וריבופלבין.

 

גורמים נוספים העלולים לגרום לנשירת שיער: נשירה עונתית, איסוף השיער לקוקו, שימוש במייבש שיער ובמחליק שיער, החלקות יפניות, כימיות, ברזילאיות או סלסול, סירוק ובדיקות נשירה,מתח נפשי, טראומה, הרדמה כללית, חום גבוה, אנמיה, צמחונות, תפקוד לקוי של בלוטת המגן, הריון וגלולות למניעת הריון (עלולות לפגוע בספיגה של ויטמינים) וגם נטילה קבועה של תרופות.

 

את המוצר רוטס HR ומגוון מוצרי אלטמן ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי המרקחת. המוצר כשר פרווה.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה