טעם מרענן של קיץחברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", משיקה סדרה חדשה של מיצים , 100% מיץ מרכז לרגל הקיץ, בשלושה טעמים מרעננים: תפוזים-אננס, אננס-אשכוליות ותפוזים-פסיפלורה. סדרת המיצים החדשה מבוססת על ערכי המותג "פרימור", המתמחה במיצים טבעיים סחוטים. המיצים החדשים, העשויים מ-100% מיץ, הינם ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. הטעמים החדשים יהיו זמינים בחודשי הקיץ וישווקו במהדורה מוגבלת, בבקבוק של 1 ליטר שעוצב באופן יחודי עבור הסדרה החדשה. לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת תחום שיווק בשוק המקומי ב"גניר-פרימור": "כמותג המוביל בתחום המיצים הסחוטים אנו שמחים לרענן את מקרר המיצים ולגוון בשלושה טעמים חדשים, ייחודיים ומגוונים לעונת הקיץ החמה. המיצים מבוססים על מיצי התפוזים והאננס האהובים והמוכרים של פרימור, מלווים בפירות קיץ נוספים להעשרת הטעם וליצירת מיץ מפתיע ומרענן לצרכן הישראלי".
צפוי להימכר על ידי רשתות המזון במחיר של 10-12 ₪ לבקבוק 1 ליטר. הסדרה החדשה תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, סלולר ובמדיה החברתית, בהיקף כספי של 5.2 מיליון שקלים. |
כתבות בנושא:
|