תוספות משמעותיות למטבח

קיצ'נאייד משיקה קו מוצרים חדש למטבח
|
הדפס
|
שמור

יבואנית החשמל והאלקטרוניקה ניופאן השיקה קו מוצרים חדש של קיצ'נאייד למטבח. מדובר בסדרה מעוצבת וצבעונית אשר כוללת 3 סוגים שונים של מעבדי מזון, 3 סוגים של בלנדר מוט אלחוטי, קוצץ מזון, מצנם וקומקום חדש. כל המוצרים מעוצבים בסגנון רטרו בשילוב צבעים עזים ובולטים.

ניר הנדלר מנהל הסחר של קיצ'נאייד בניופאן מציין כי הסדרות החדשות אשר מתווספות למוצר הדגל של קיצ'נאייד, המיקסר המצליח בעולם, הן תוספת משמעותית לכל מטבח. המיקסר אשר מהווה פריט עיצובי במטבח שינה את הרגלי הבישול והאפייה של מאות אלפי ישראלים שהינם חלק מהתפתחות העצומה של תחום הבישול והאפייה בישראל. "אנו בניופאן מובילים את השוק בדרך של שיווקם של מוצרים מתקדמים ביותר ושרות של ניופאן", הוסיף הנדלר.

 

מעבדי מזון קיצ'נאייד: מעבדי המזון החדשים של קיצ'נאייד שמושקים בישראל מאפשרים לכוונן את עובי החיתוך מבלי לשנות דיסקיות, פתחי הזנה רחבים עם 3 פתחים לעיבוד מזון אנכי או אופקי, קערות גדולות בנפחים של עד 4 ליטר, מהירויות שונות למזון רך ועדין או מזון קשה ודחוס והתאמה מיוחדת להכנת מחיות לתינוקות. ניתן להוסיף אביזירים שונים להכנת בצק, הקצפת ביצים, סחיטת הדרים, גירוד שוקולד והכנת סלט קוביות. מחיר החל מ 1690 ₪.

 

בלנדר מוט קיצ'נאייד: בלנדר מוט אלחוטי ומעוצב, מגיע עם 4 צבעים שונים נירוסטה, אדום, שחור ושקד, בעל ידית ארגונומית להחזקה נוחה, 5 מהירויות שונות, מקציף גם ביצים וקרח וקל לניקוי. מחיר החל מ 1390 ₪.

 

קומקום

קומקום קיצ'נאייד: עטור הפרסים של החברה זוכה מוצר השנה של "קיצ'ן אינוביישן" למכשירי חשמל קטנים למטבח, בסגנון רטרו ובמבחר צבעים ברוח המותג. נפח של 1.5 ליטר ואפשרות חימום המים לטמפרטורות שונות בין 50 ל- 100 מעלות באמצעות מד מיוחד ולשימושים שונים. הקומקום שבנוי בצורה רובוסטית, שומר על חום המים בצורה מיטבית, קר למגע לאחר החימום ובעל פעולה שקטה. בנוסף לקומקום מד טמפרטורה שמציג את טמפרטורת המים גם אם אינו מחובר לתושבת. מחיר החל מ 1390 ₪.

קוצץ

קוצץ קיצ'נאייד: קוצץ בפעולה אחת ובעל שתי מהירויות, נמוכה לקיצוץ וגבוהה לריסוק. נפח מיכל של ml830. מסוגל לקצוץ מגוון רחב של מוצרי מזון כולל אגוזים, פירות, ירקות, דגים, בשר, קטניות, עשבי תיבול ועוד. אידיאלי להכנה מהירה של מזון לתינוקות. אפשרות להכנת רטבים הודות למבנה הייחודי של מיכל העיבוד. ניתן להוסיף נוזל דרך המכסה. מחיר החל מ-599 ₪.

טוסטר

מצנם קיצ'נאייד: המצנם החדש של קיצ'נאייד בעל העיצוב המיוחד אשר משנה את הרגלי אכילת הטוסטים בעולם. בעל 2 פתחים ועשיר בפונקציות מיוחדות הכוללות אפשרות לשמור על חומו של הטוסט לאחר הכנתו, הלחם יורד ועולה חשמלית ללא מגע, יצירת 7 גוונים שונים של "חום" לפי ההעדפה, הכנת סנדוויצ'ים ללא טפטוף, אפשרות להפשרת לחם קפוא, אופציית "בייגל"- קליה פנימית וחימום חיצוני. מחיר החל מ-1990 ₪.

 

להשיג ברשתות החשמל והאלקטרוניקה המובחרות ובמתחם ניופאן גורמה.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה