מה נקנה להם מתנה

הצעות להורים שלא יודעים עדיין מה לעשת בדמי חנוכה
|
הדפס
|
שמור

חנוכה הוא חג של מתנות. אפשר לצאת מן השיגרה של משחקי מחשב ולחזור ליצירה, לעשייה באמצעות שורה של מוצרים חדשים לילדים, חלקם הגדול תוצרת כחול לבן. 

צילום: יחסי ציבור

לוח ציור מואר
לוח הציור החדש של דיאמנט מדליק במלוא מובן המילה. בעזרת תאורת LED מיוחדת המחוברת ללוח, ציורי הילדים מקבלים מימד שעוד לא נראה כמותו. הלוח שהינו פיתוח ישראלי כבר הפך להצלחה עולמית בזכות חמישה יתרונות חדשים: לוח ציור מואר/אלקטרוני, אפשרות לצייר משני צידיו (שני ילדים יכולים לצייר בו במקביל), אפשרות לצייר גם על נייר (גליל נייר מצורף), משלב לוח מגנטי ולוח גיר (מצורפים גירים). הכל במוצר אחד שהילדים לא יוכל להיפרד ממנו לרגע דל. כמו כן, הלוח חסכוני באנרגיה וארבע סוללות AA יאירו את ציורי הילדים לזמן ממושך. מתאים לגילאי שנתיים ומעלה. המחיר: 350 שקלים.


רובי EXPLODERZ
מותג האקספלוודרז מוכר במיוחד בעולם ומגיע לראשונה בישראל אלו הם רובי צעצוע המגיעים בגדלים שונים ויורים כדורי מים מיוחדים. כדורים אלה אינם רעילים, לא מכתימים וגם לא מרטיבים לאחר הפגיעה אלא מתפוררים. כך שניתן לשחק בהם גם בחצר וגם בבית. המוצר אקולוגי משום שאינו משאיר דבר מאחוריו. מתאים לגיל 8 ומעלה. המחיר: 300 שקלים.


מכונית פעלולים היפראקטיבית
מוצרי AirHogs פורצי דרך בתחום הצעצועים הטכנולוגיים מזה שנים, ממשיכים להתקדם ולחדש כל פעם מחדש. מכונית הפעלולים היא בעלת שליטה מלאה לכל הכיוונים מהשלט הרחוק. היא מסוגלת לבצע מספר גדול של פעולות וטריקים (קפיצות, צלחות ועוד). היא לעולם לא מפסיקה לנסוע מפני שהיא נוסעת גם כשהיא מתהפכת (לשני הצדדים), בנוסף יש לה מהירות טורבו. מתאים לגיל 8 ומעלה. המחיר 299 שקלים.


מכשיר להכנת מטבעות שוקולד
במקום להעניק לילדים מטבעות שוקולד לחנוכה אפשר ללמד אותם איך להכין בעצמן כמה מטבעות שרק ירצו. מכונת השוקולדים של דיאמנט מייצרת מטבעות מתוקים בכמויות ובמהירות. בערכת ההכנה קיימים, חומרים להכנת השוקולד ושוקולד צ'יפס (כשרים למהדרין), דסקיות נייר להכנת המטבעות בעיצובים שונים, הוראות להכנת מטבעות השוקולד וכמובן מכונה לייצור המטבעות. מתאים לגיל 6 ומעלה. המחיר 80 שקלים.


משחקי תלת מימד
מארזי עיצוב במספר וורסיות למשחקי התלת מימד. בכל ערכה דמויות שונות (חיות, דרקונים, פיות) והילדים צובעים אותם בצבעים מיוחדים. הערכות מגיעות עם משקפי תלת מימד, דומות לאלו שמקבלים בקולנוע וכשמביטים בדמויות המצוירות, רואים אותן בתלת מימד. המשחק נותן לילד תעסוקה ואפשרות לבטא את היצירתיות שבו על ידי צביעת הדמויות. וורסיה נוספת היא הרכבה. מגיע עם לוחות בצבעים שונים ומרכבים ארמונות, כרכרה עם סוס, מכונית וכדומה, וגם ערכות אלו מגיעות עם משקפי תלת מימד ורואים את ההיצג בולט. מתאים לגיל 4 ומעלה. המחיר 40-50 שקלים.

ערכות אופנה – אלין לוי
ערכות יצירה לילדים הקשורות בעולם האופנה מלמדות את הילדים לסרוג פרטי לבוש כמו כפפות מגניבות ומחממות, להכין שרשראות, צמידים ותכשיטים מעוטרים זוהרים ובוהקים, סיכות שיער מעוצבות, פריטים שאפשר להלביש על ג'ינסים (עם דוגמאות של פרפרים, כוכבים, הכל לפי דמיון הילד) ועוד מגוון מוצרים מגניבים ואופנתיים. על גבי הערכות מופיעות תמונות של אלין לוי מ"האח הגדול". לגיל 6 ומעלה. מחיר ערכה בקופסה 40-50 שקלים. ערכת מזוודה 50-60 שקלים.


ביזו/ Bizu
דמות חיה מקסימה ושובת לב העשויה מחרוזים, אך ניתנת לשינוי צורה ויכולה להפוך לתכשיט חמוד, שרשרת או צמיד. הכל נעשה בעזרת חוט גמיש במיוחד אליו מחוברים החרוזים. בזכות הגמישות, התכשיט מתאים לגדלים שונים ולכל גיל. ישנו מגוון רחב של כ-50 דמויות, כולן חיות, נמרים מחייכים, חתולים עם אוזניים גדולות, סוסי פוני ועוד. כולן בצורות וצבעים שונים, כך שניתן גם לערבב בין החרוזים וליצור דמויות צבעוניות נוספות. למשחק מתלווה מתקן מיוחד עם מדפים קטנים בהם ניתן לאחסן את החרוזים והחוטים, לפי צורות וצבעים. ניתן לרכוש את הביזו באריזת יחיד, זוגית, רביעייה או יחד עם מתקן האחסנה הדקורטיבי. מתאים לגיל 6 ומעלה. המחיר 30 עד 150 שקלים.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה