המדריך ליצירת כדורגלן או דוגמנית

|
הדפס
|
שמור

עם יד על הלב: אתה רוצה בן או בת? כדורגלן או דוגמנית? ואל תיתן לנו עכשיו את התשובה הפולנית ("לא משנה מה, העיקר שיהיה בריא!") – אנחנו יודעים שגם לך בסתר ליבך יש פנטזיה הורית מושלמת; אז שים לב טוב טוב לשורות הבאות, כי אנחנו פה כדי להגשים לך את החלום.

כמו כל גבר, כנראה שגם אתה מפנטז על בן קטן: אתה לוקח אותו לים, לשחק בחול ולהסתכל על בחורות, מלמד אותו לשחק כדורגל וגם ללכת מכות (לא שאתה בעד אלימות, אבל שלא ייצא פראייר!). אתה לוקח אותו לכל הסרטים המצוירים, וגם לסרטי אקשן עם הרבה דם שהאמא שלו לא מוכנה לראות. פתאום יש עוד מישהו שמשתין על הקרש באסלה! ושרוצה לאכול צ'יפס כל היום מול ערוץ הספורט. אתה והילד בן השלוש שלך, מאוחדים... מלכי העולם, אוטוטו יוצאים להוריד כמה בירות ולקרוע את העיר.
מצד שני, כנראה שאשתך דווקא רוצה ילדה: נסיכה מתוקה כזאת, עם צמות בהירות ושמלות עם פרפרים... היא תחבק אותה כל היום, תיקח אותה להסתובב בפארק עם החברות, וביחד הן יאפו עוגיות עם ריבה... סיכום ביניים: אתה רוצה בן, והיא רוצה בת. אתה, אגב, מוכן להתפשר גם על ג'יפ. ואולי אצלכם המצב בכלל שונה: אתה מתלבט, והיא – חולמת על בן? או ששניכם מאוחדים באותה דיעה ("לא משנה מה, העיקר שתהיה ברית"). וכאן, כאמור, נשאלת שאלת מיליון הדולר: האם ניתן להשפיע על מין התינוק בטרם לידתו?
ובכן: הסיכויים לייצר בת/בן הם, עקרונית, שווים. בעצם הכל עניין של כרומוזומים: הזרעון שלך, זה שמגיע ראשון, מחדיר לביצית מטען גנטי - כרומוזום X (שיוצר בת) או כרומוזום Y (שיוצר בן). למעשה, אתה (ולא האישה, גבר-גבר) הוא הקובע האם תהיה ברית-מילה או בריתה... ובכל זאת, ", למרות שחלק מהסבתות מוכנות להישבע שסיכויי ההצלחה שלהן גבוהים ביותר. הנה דוגמה: היות והזרעון הזכרי נחשב מהיר יותר אך פחות עמיד, קיום יחסי מין בדיוק ביום הביוץ אמור להקנות סיכויים גבוהים יותר ללידת בן (יום-יומיים לפני הביוץ:קיימות שיטות שאמורות להשפיע על מין היילוד, רובן ככולן "שיטות סבתא סיכויים גבוהים יותר לבת). גם התנוחה חשובה: "האישה מלמעלה" – יתרון ללידת בנים (זרעונים קלים וזריזים), "הגבר מלמעלה" – יתרון ללידת בנות (זרעונים כבדים ואיטיים).

גם האורגזמות משחקות תפקיד: תהיה ג'נטלמן ותן לה לגמור ראשונה – יגדלו סיכוייך לבן. תהיה גבר ישראלי טיפוסי ותגמור אתה ראשון – יגדלו סיכוייך לבת (והנה ההסבר: בנרתיק האישה קיימת סביבה חומצית מטבעה, בה הזרעונים הגבריים לא כל כך מסתדרים... אורגזמה נשית הופכת את הסביבה לפחות חומצית, ואת הזרעונים הגבריים לבעלי יכולת הישרדות גבוהה יותר). אפילו התזונה - של האישה, לא שלך - אמורה להשפיע על העניין: רוצה בן? תגיד לה לאכול אוכל עשיר בנתרן ואשלגן (אלכוהול, בשר, גלידה, שוקולד, קטשופ, קולה וקפה) ולא לאכול אוכל עשיר במגנזיום וסידן (גבינה, יוגורטים, אורז, ביצים ולחמניות) – וההיפך אם היא רוצה בת.
פרטים נוספים תוכלו למצוא אצל התזונאית הקרובה למקום מגוריכם, ושיהיה בהצלחה.

הכותב, אביב שטיין, הוא מחבר הספר "אבא נולד: מדריך ההריון לגבר"

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה