לידה עם דולה במרכז הרפואי לניאדו

במרכז לניאדו ניתן ללדת עם דולה מוסמכת
|
הדפס
|
שמור
במרכז הרפואי לניאדו בנתניה ניתן ללדת עם דולה מוסמכת מתוך מאגר הדולות של מועדון היולדות. יש להירשם מראש אצל הדולה והיא תדאג כבר לרישום מוקדם של היולדת במועדון היולדות של לניאדו.

כדאי להיפגש עם הדולה בין שבוע 25-30 כדי שתלווה אתכם גם במהלך ההריון, אך לא מאוחר מדי ליצור איתה קשר גם בסוף ההריון. ישנן נשים המעדיפות להתקשר עם הדולה כבר בשבוע 20 על מנת שיהיה למי להפנות שאלות ותהיות בנושא ההריון והלידה גם בשבועות המוקדמים יותר של ההריון. כל זוג מוצא את הסידור שהכי מתאים לו וקובע עם הדולה בהתאם. בחדרי הלידה של לניאדו ניתן ללדת בכל תנוחה, להישאר בתנועה, ולהיעזר בכדור לידה ובאמצעים טבעיים שונים לקידום הלידה ולשיכוך כאבים.

ניתן ללדת עם דולה (תומכת לידה) ו/או עם מיילדת פרטית מתוך רשימת מועדון היולדות. צוות חדרי הלידה עושים את מיטבם להיענות לכל בקשה של היולדת ושל בן זוגה על מנת להנעים את חווית הלידה ולאפשר לכם ללדת בדרך שבחרתם בה.

מייד עם תום הלידה, נשארת היולדת עם בן זוגה והתינוק בחדר הלידה כשעתיים להתאוששות bonding ראשוני והנקה, עד המעבר למחלקת יולדות. האב מוזמן ללוות את התינוק לתינוקיה לצורך בדיקת רופא ועם תום הבדיקה מוחזר התינוק לאימו (בהתאם לרצונה) להמשך טיפול וביות. חשוב לציין שיש גם תינוקיה נהדרת בלניאדו ולא כל אם מבקשת או מעוניינת בביות ואז תינוקה שוהה בתינוקיה ומועבר לאימו כל 4 שעות להנקה או לפי דרישת התינוק, אם האם ביקשה הנקה בלבד.

 

במחלקת יולדות של לניאדו יש ביות מלא (rooming in), מה שמאפשר ליולדת לשהות עם תינוקה לכל אורך השהות בבית החולים, לטפל בו ולהניק אותו 24 שעות ביממה. ניתן גם לבחור בביות חלקי בהתאם לרצון היולדת.

 

גם במקרה של ניתוח קיסרי דחוף, מאפשרים לדולה ללוות את היולדת בחדר הניתוח. בבית חולים לניאדו מתייחסים ללידה קיסרית כאל לידה רגילה - גישה אשר ייחודית בארץ - ולכן עם תום הניתוח מועברת היולדת לחדר הלידה להנקה הראשונה של תינוקה ו-bonding יחד עם בן זוגה ועם ברצונם, ניתן גם להזמין לחדר הלידה את המשפחות של בני הזוג.

במקרה של ירידת מים ללא צירים, בית החולים שמח לאפשר לכם "לידה שמרנית" ללא זירוז כדי לאפשר ללידה ולצירים להתפתח באופן ספונטני, כל עוד אין סימנים של זיהום או מצוקת עובר.

 

לפרטים נוספים על לידה עם דולה בלניאדו ניתן לפנות אל מועדון היולדות של לניאדו.

 

בחצי הראשון של שנת 2005 נפתח מרכז הלידה של לניאדו.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה
2. שרה 31/03/2023, 08:01:50

התקשרתי למועדון היולדות והם לא ידעו על מה אני מדברת, אמרו שהם לא נותנים דולות. המידע פה מעודכן?

+ השב
 
1. מישל אלון מריוטנקי 03/01/2023, 19:00:04

אלון חבר שלך שלי מישל

+ השב