להתחיל את השנה בלי נחמה

איך מגרשים את הכינה נחמה מהראש?
|
הדפס
|
שמור

כל ההורים כבר בהכנות לקראת שנת הלימודים שתיפתח השבוע. לרוב הילדים יש כבר ילקוטים חדשים, בגדים חדשים ונעליים חדשות, חולצות בית ספר עם סמל בית הספר, וכמובן מחברות, קלמרים מצוידים וכל שאר הדברים הנחוצים לשנת הלימודים הקרובה.

צילום: אלי גיטלמן

בשלב זה, אחרי שגם הכינה נחמה יצאה לפגרת קיץ, הורים רבים היו שמחים לעשות איתה חוזה, שבו היא תבטיח להפסיק לפקוד את הראשים של ילדיהם. אך בינתיים, עד שנחמה בכבודה ובעצמה תסכים לחתום על חוזה אימתני שכזה, ההורים מחפשים פתרונות אחרים. 


בבתי ספר רבים דורשים שכל בעלי השיער הארוך, בנות ובנים, יגיעו לבית הספר עם שיער אסוף. מדי פעם, יוזמת מחנכת הכיתה "מבצע" כיתתי לניקוי ראש מכל הנחמות.


בחנויות ובפארמים יש מגוון גדול של תכשירים, והורים רבים מנסים את מזלם עם סירוק צפוף באמצעות מרכך שיער בלי תכשירים מיוחדים. אחת החברות שנותנת פתרונות לנושא הינה חברת הדרין, שמשיקה מארז לטיפול ומניעה שכולל שני מוצרים במחיר מיוחד:

 

המוצר הראשון במארז הינו "הדרין ONCE" - תרסיס שמבטיח להשמיד כינים וביצי כינים לאחר טיפול אחד ויחיד.

המוצר השני הינו "הדרין פרוטקט" שמבטיח מניעת התרבות של הכינים על ראש הילד.

 

החברה מציינת שהמוצרים שלה אינם מכילים חומרי הדברה, ושיעילותם ובטיחותם מוכחת. לדברי החברה המוצרים ידידותיים לעור, לשיער ולקרקפת.

 

טיפ: חשוב לדאוג להשמדת כל הכינים וכל הביצים. ביצי כינים חיות בוקעות לאחר תקופה של 7-10 ימים, וברגע שהן בוקעות, הדור הבא כבר בדרך. 


מחיר האריזה: 120.40 שקלים (מחיר מלא: 142 שקלים).

מה הכמות בכל אריזה? הדרין ONCE תרסיס 100 מ"ל, הדרין פרוטקט 250 מ"ל.


ניתן להשיג בפארמים ובבתי המרקחת.

החברה מסייגת, שיש מקרים שבהם נדרש יותר מטיפול אחד.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה