כך תשלימו את החסר בוויטמינים ומינרלים

צנטרום ג'וניור מכיל 22 ויטמינים ומינרלים
|
הדפס
|
שמור

תזונה נכונה משפיעה על בריאותם של הילדים ועל גדילתם התקינה. בנוסף להשפעה הפיזיולוגית על הילד, משפיעה התזונה גם במישור הרגשי והשכלי וחשובה במיוחד עקב השלכותיה לטווח ארוך והשפעתה על הרגלי האכילה בעתיד. 

אולם לרוב התזונה אינה מכילה את כל הוויטמינים והמינרלים, ואם הם נמצאים, זה לא תמיד בכמות מספקת. מחקרים על הרגלי תזונה בארץ ובעולם מצביעים על כך שרק חלק קטן באוכלוסייה אוכל לפי ההמלצות וכי הרגלי אכילה לקויים נפוצים במיוחד בקרב ילדים ובני נוער.


את חוסר האיזון התזונתי ניתן להשלים בעזרת מולטיויטמין, אשר עשוי לתרום לחיזוק הגוף להתפתחות תקינה ולמניעת חוסרים ומעניק שקט נפשי ובטחון להורים בידיעה כי כל יום הילד עשוי לקבל השלמה תזונתית אופטימלית. כך, למשל, צנטרום ג'וניור מכיל 22 ויטמינים ומינרליים חיוניים להתפתחות הילד. הוא מגיע בטבליות מציצה ו/או לעיסה בטעם פטל לימון ומיוצר בסטנדרטים קפדניים ע"י חברת פייזר, חברת התרופות הגדולה בעולם. למעשה, צנטרום ג'וניור ממשפחת מוצרי צנטרום, הוא המולטיויטמין הנמכר ביותר בעולם.


המינון המומלץ לילדים מגיל 4 עד 12 הוא טבליה אחת ביום. מומלץ ליטול את הטבלייה לאחר הארוחה ועדיף ליטול אותה תמיד אחרי אותה ארוחה, כדי לא לשכוח.


מחיר מומלץ לצרכן לאריזת 30 טבליות: 65.50 שקלים ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה