תוסף מגנזיום חדש שמשלים את החסר

המגנזיום משפיע על יותר מ-300 מערכות אנזימים בגוף
|
הדפס
|
שמור

מגנזיום הוא מינרל חשוב מאוד לגוף שלנו והוא נמצא בצורתו הטבעית במזונות רבים כמו: שקדים, תרד עלים, קשיו, בוטנים, חלק מדגני הבוקר עם דגנים מלאים, חלב סויה, שעועית שחורה, אדממה, לחם מלא, אבוקדו ועוד. למרות שהוא קיים במזונות רבים שאנו צורכים, יש לא מעט אנשים שמגלים בשלב זה או אחר של החיים שחסר להם מגנזיום בגוף.

צילום: יחסי ציבור

עד היום המגנזיום היה אחד המינרלים הפחות מדוברים למרות חיוניותו לגוף האדם. המגנזיום משפיע על יותר מ-300 מערכות אנזימים בגוף והוא אחראי, בין היתר, על תגובות ביוכימיות שונות בגוף, כולל סינתזה של החלבון, תפקודי השרירים והעצבים, בקרת הגלוקוזה בדם, ויסות לחץ הדם ועוד.

 

סימנים מוקדמים של חסר במגנזיום יכולים להיות: חוסר תיאבון, בחילות, הקאות, תשישות וחולשה. ככל שחסר יותר מגנזיום בגוף, מתווספות עוד תופעות אפשריות כגון: תחושת נימול, עקצוצים, התכווצויות שרירים, דופק לא סדיר, שינוי אישיות ועוד. 

 

מי האנשים שבסיכון יתר לחסר במגנזיום?

מי שחולה במחלות כמו קרוהן, צליאק וסוכרת. אנשים עם התמכרות לאלכוהול, אנשים מבוגרים, אנשים שנוטלים סוג מסוים של תרופות שפוגעות בספיגת המגנזיום בגוף ועוד.

 

חברת נוה פארמה פיתחה את 'מגנוקס' שהיא סדרה שלמה של תוספי מגנזיום. לדברי החברה, התוסף שפיתחו הוכח כתוסף מגנזיום מאוד יעיל, שבנוסף לוויסות רמות המגנזיום בגוף, גם מסייע בהפחתת הכולסטרול "הרע" LDL, מסייע במניעת התכווצויות שרירים ומפחית דלקות בגוף.
 

הנסיינית שלנו נטלה את המוצר MAGNOX 520 מהסדרה הנ"ל. לדברי היצרן, תוסף זה נספג לתוך מחזור הדם באופן מקסימלי וגם חסר תופעות לוואי או התוויות נגד. הנסיינית שלנו, שבעבר ניסתה סוגים שונים של תוספי מגנזיום, שגרמו לתופעות לוואי שונות כמו צרבת, אי נעימות בבטן ועוד, מדווחת שעם MAGNOX 520, למרות שנלקח בסמוך לשעת השינה, לא הורגשו כלל תופעות לוואי ו/או אי נעימות בבטן, דבר שהוא חשוב מאוד כשרוצים ליטול תוסף תזונה לאורך זמן, עד שהגוף משלים את החסר שנוצר עם הזמן.

כמה מגנזיום מומלץ לצרוך ביום?  

התשובה, כמובן, תלויה בגיל של הילד, או בגיל ובמין האדם הבוגר. נשים בהריון ונשים מניקות ייטלו מינון שונה מנשים בוגרות באותו גיל שאינן בהריון ואינן מניקות. להלן טבלה עם ההמלצות:

 

גיל גברים נשים בהריון בהנקה
לידה עד 6 חודשים 30 mg* 30 mg*    
7–12 חודשים 75 mg* 75 mg*    
1–3 שנים 80 mg 80 mg    
4–8 שנים 130 mg 130 mg    
9–13 שנים 240 mg 240 mg    
14–18 שנים 410 mg 360 mg 400 mg 360 mg
19–30 שנים 400 mg 310 mg 350 mg 310 mg
31–50 שנים 420 mg 320 mg 360 mg 320 mg
51+ שנים 420 mg 320 mg    

 


מגנוקס 520 נכלל בסל שירותי הבריאות באינדיקציות הבאות:

• מניעה וטיפול בהיפומגנזמיה (חסר במגנזיום)
• השלמת מגנזיום בחולים מושתלים
• השלמת מגנזיום בחולי סרטן המטופלים בכימותרפיה.

 

מחיר המוצר: 96 שקלים. ניתן להשיג בקופות החולים, ברשתות הפארמה וכן בבתי המרקחת הפרטיים.

תכולה: 60 כמוסות.
 

חודש פברואר הוא חודש המודעות הארצי למינרל מגנזיום. מטרתו היא העלאת המודעות בקרב הציבור בכל הנוגע לחסר במגנזיום ולהשפעתו על איכות החיים.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה