יצא לאור: המדריך הישראלי להנקה

כל מה שרצית לדעת על הנקה
|
הדפס
|
שמור

כמעט כל אשה בהריון יודעת שחלב האם הוא המזון הכי בריא והכי טבעי לתינוק. מה שלא כל אשה הרה יודעת, ולפעמים לא מספרים לה, זה שמומלץ ללמוד על הנקה עוד בתקופת ההריון, ואף להשתתף בסדנת הנקה לפני הלידה.

צילום: יחסי ציבור

מכמות הכתבות במדור הנקה כאן בפורטל דולה למשפחה, ברור לגולשות ולגולשים בפורטל שאנו במערכת, רואים חשיבות רבה בהסברה של ההנקה. מצד אחד מדובר כאמור בהמשך טבעי ובלתי נפרד של ההריון. מצד שני, מסיבות רבות שלא ניכנס אליהן עכשיו, מדובר במיומנות נרכשת. לא תמיד מספיקה הנכונות של האם להניק והרצון והאינסטינקט הטבעי של התינוק לינוק. אז מה כן נדרש? ולמה לא מעטות הן הנשים שמתקשות להניק? אם לכולם ברור שההנקה היא דרך ההזנה הטבעית והנכונה ביותר עבור התינוק, מדוע לא מלמדים הנקה בבתי הספר בדיוק כמו שמלמדים (או לפחות מנסים ללמד) חינוך מיני? מדוע הפרק על הנקה בספרי ההריון כל כך קצר ועמום במקום מקיף וברור? ומדוע ישנם לא מעט קורסי ההכנה, שאינם מכילים מפגש מקיף שמוקדש כולו להנקה? 

 

אפשר להמשיך ולשאול שאלות רבות בנוגע לחוסר הנגישות של מידע אודות הנקה במקומות הכי צפויים, אך במקום זה נציג בפניכן את הספר החדש "המדריך הישראלי להנקה" בהוצאת "עם עובד" של הכותבות שלי גת, עינת טלמון וורד לב.

 

במדריך מקיף זה, ניתן ללמוד אודות חשיבות ההנקה, על כך שחלב האם הוא לא רק מזון עבור התינוק, על הנקה ושינה, על החזרה לעבודה וגם על סוף הדרך של ההנקה - הגמילה.

 

הספר בעל 340 עמודים עשירים במידע ומלווה בצילומים ובאיורים מקסימים שמשלימים את התמונה.

 

המדריך מיועד לאמהות מניקות ולכל אדם שמעוניין ללמוד על הנקה ולתמוך באם המניקה.


מחיר הספר: 98 ש"ח

 

על המחברות:
שלי גת, יועצת הנקה מוסמכת IBCLC, מהנדסת מכונות בהכשרתה, מלווה מדריכות הנקה במסלול הכשרה ליועצות מוסמכות, מנהלת מרפאת הנקה "שלי גת בית להנקה", מייעצת לחברות שמפתחות אביזרי עזר בהנקה. אם לחמישה.
עינת טלמון, מדריכת הנקה, מפרסמת מאמרים בתחום, מנהלת מיזמי תרבות, מתרגמת מספרדית מבקרת ספרות וחברה. אם לשתיים.
ורד לב, יועצת הנקה מוסמכת IBCLC, נטורופתית. מייעצת בנושאי תזונה ואורח חיים ומלמדת בהכשרות מקצועיות שונות. בעלת הבלוג "מה יש לצהריים" ומנהלת פורומים וקבוצות תמיכה בנושאי תזונה והנקה. אם לארבעה.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה