המארז שירחיק את הכינים גם בקיץ

הדרין מחבר למארז אחד ובמחיר מיוחד את כל אמצעי הלחימה במכת הכינים
|
הדפס
|
שמור

"הדרין" משיק לקראת הקיץ והחופש הגדול מארז מיוחד לטיפול והגנה מפני הכינים שכולל 2 מוצרים: הדרין ONCE תרסיס - משמיד כינים וביצי כינים בטיפול אחד של -15 דקות. 

להדרין ONCE שילוב מרכיבים ייחודי המאפשר את השמדת הכינים וביצי הכינים בטיפול אחד:

דימטיקון - חומר יעיל ובטוח המשמיד את כיני הראש באופן פיזיקלי - חוסם את קנה הנשימה של הכינה ובכך מונע ממנה לנשום ולבצע חילוף חומרים. בדרך כלל הכינים ימותו תוך 8 שעות מתום הטיפול (זו הסיבה שלעיתים עדיין ייראו כינים חיות בפרק זמן זה.

פנטרול - מולקולה אורגנית טבעית הנמצאת בשמנים אתריים. מאפשרת את השמדת ביצי הכינים.

הדרין פרוטקט - ספריי לשימוש קבוע בניחוח מנגו ותפוז שמונע התרבות כינים על הראש.


מיועד לשימוש על ראש נקי מכינים ומונע את "ג'ונגל הכינים". כל עוד הדרין פרוטקט נמצא על השיער, כינה חדשה שתגיע לראש לרוב תושמד. אם הכינה תספיק להטיל ביצים, הדרין פרוטקט ישמיד את הכינים החדשות שיבקעו מהן.כך למעשה, הדרין פרוטקט מונע מכינה המגיעה לראשו של הילד להתרבות ולהתפשט.

 

אז איך נוכל לעבור את הקיץ בראש שקט ונקי?
כינים הן טפיל רב שנתי והן מלוות אותנו לכל אורך השנה -הן לא יוצאות לפגרה בעונת הקיץ. ילדים מבלים ומשחקים יותר יחד בבתים, בגינות הציבוריות, בבריכה ובים. והכינים? זו תקופה עמוסה בשבילן, והן לא נחות לרגע, זוחלות מראש לראש, מתרבות ונהנות משפע השיער הצמוד זה לזה. הקיץ מביא איתו לא מעט אתגרים- הקפדה על ביטחונם האישי של הילדים, על שתייה מרובה וגם על ראשים נקיים מכינים ומביצי כינים לאורך זמן, יכולה להפוך את חופשת הקיץ לקצת יותר שלווה ומהנה לכולם.


מחיר מארז הדרין לטיפול והגנה 119.90 שקלים

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה