הגלידות החדשות של נסטלה

כל אחד מבני המשפחה יגלה את הטעמים האהובים עליו
|
הדפס
|
שמור

חברת גלידות נסטלה יוצאת עם כמה חידושים מרעננים לקראת עונת 2016:

צילום: יחסי ציבור

סדרת JOYA COLLECTION מיני בטעמים מעניינים וציפוי שוקולד עם תוספות – עד 250 קלוריות בכל ארטיק. שלגוני שמנת מיני עם תוספות בגלידה ועל ציפוי השוקולד: וויסקי-אספרסו, חלבה-שברי פיסטוק, פיסטוק-קוקוס קלוי, טופי-קרמל מלוח.

 

גם המותג FITNESS קופץ לתוך המקפיא שלכם עם גלידת יוגורט בפיתוח ישראלי ייחודי. גלידות יוגורט בשלושה טעמים עם תוספות ועוגיות עם דגנים מלאים: ריפל אוכמניות ושברי עוגיות, מחית בננה עדינה, ריפל תות שדה ושברי עוגיות, וריפל בננה- תמר ושברי עוגיות.


מי שמעדיף שלגוני פרי בוודאי ישמח לנסות את סדרת La-Frutta המכילים 50% פרי - 70-99 קלוריות לארטיק. שילובים של שישה טעמים: בננה/תמר/פקאן, פירות אדומים, תות שדה, מנגו טרופי, אננס/תפוז, מלון/תפוח.

 

ואיך אפשר בלי סדרה מיוחדת לילדים? קרחוני מניונים עם 12 בובות חותמת וקרחוני צומצום שרבט בטעם אננס ותות עם 16 בובות דיסני של מיני ומיקי מאוס, פו הדוב ועוד.


בנוסף נסטלה משיקה גם מותג ילדים Pirulo Tropical - קרחון שרבט פירולו טרופיקאל שמגיע היישר מספרד, בטעמי פירות טרופיים.

 

גם למשפחת החמשושים יש תוספת למשפחה - חמשושים מפלצות, קרחוני חמשושים בצורות מפלצות בטעמי פירות עם ציפוי חלבי.

 

איך אפשר בלי לטעום?

אז מה אומרים הנסיינים שלנו? הצעירים שבנסיינים טעמו את קרחוני המיניונים ומאוד אהבו את הטעמים של שני צבעי הארטיק. "זה מתוק וטעים, אבל לא מתוק מדי". הם גם אהבו את בובות החותמת שמצורפות.  

ומה עם שאר הנסיינים? Joya בטעם פיסטוק וקוקוס קיבל לייק גדול, גם בגלל הקריספיות של השוקולד מצופה בקוקס וגם בגלל הטעם העדין של הפיסטוק. נסיינים נוספים שלנו אהבו מאוד את טעם וויסקי-אספרסו. עשה להם חשק לאספרסו כפול בצד והשאיר טעם של עוד.

אחד הנסיינים שלנו ציין שהשוקולד אמנם טעים אבל יכל להיות קצת פחות מתוק ועדיין לקבל לייק גדול.

אין ספק שזה הולך להיות קיץ מעניין בתחום הארטיקים.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה