מיומנה של אמא בלאגניסטית עם מלאך קטן

מיומנה של אמא בלאגניסטית עם מלאך קטן והמון בועות ששומרות עליה
|
הדפס
|
שמור

מאת: אמא בלאגניסטית


מכירות את הקטע הזה שאתן נקלעות לקבוצות שיחה סוערות של אמהות בכל מיני נושאים (שבואו נודה על האמת לרוב נוגעות לילדים ולא אלינו)?

צילום: סטודיו פרפרים בבטן, צילומי הריון

אז לאחרונה נתקלתי לא מעט בדיונים ארוכים ובלתי נגמרים בנושא הצבת גבולות לילדים בשעת האוכל. השאלה הגדולה שעומדת שם על הפרק היא האם לתת לילדים לאכול מכל הלב ולהשאיר את כל העדויות על הבגדים, או להתעקש איתם על אכילה מסודרת ונקיה? מאחורי השאלה הזו גם עמדה השאלה: איזה מן אמהות אנחנו? האם ילד שמח הוא ילד מלוכלך??


לי, כאמא התשובה לשאלה הזו תמיד נראתה ברורה: ברור שישתוללו!!


יש לי שתי שובבות בבית שאוהבות לאכול מכל הלב והנשמה, ואי אפשר לפספס את רדיוס הפסטה, הירקות, החביתה ויתר סוגי המזונות בעת שהן קמות מהשולחן. לי אישית זה עושה שמח בלב (ואחכ מתיש אותי בנקיונות).


אני חייבת להודות שהופתעתי מתגובות של אמהות שחושבות אחרת לגמרי ממני, ומאמינות שאין קשר בין הדברים, ושילדים צריכים לשבת ולאכול מסודר בעת הארוחה ולשמור על הבגדים.


התגלית הזו זרקה אותי כשנתיים אחורה בעת שביתי הגדולה היתה בת שנתיים, ובאחד הימים כשאספתי אותה מהגן שמעתי את אחת האמהות כועסת במיוחד על הגננת, על כך שבנה חזר עם כתמי בוץ על הבגדים.


כשאני רואה בוץ ולכלוך אני מייד מבינה שהילדים התנסו, חוו, נגעו והשתוללו וזה עשה לי טוב על הלב. באותו יום לקחתי את אותה אם לשיחה וסיפרתי לה את הסוד הקטן שלי שגורם לי לשחרר: מכונת הכביסה המדהימה שלי!


היא ממש לא נפלה ממשפט המחץ שלי, והסתכלה עלי בהשתוממות:"מה כל כך מיוחד בה??"


"אז ככה", התחלתי: מכירה את ה Eco Bubble של סמסונג? מסתבר, שזו טכנולוגיה מדהימה וייחודית שמכבסת לגמרי אחרת את הבגדים.

 

הטכנולוגיה הזו מייצרת בועות על-ידי המסת חומר ניקוי באוויר ומים לפני שמחזור הכביסה הרגיל מתחיל.


חומר הניקוי המומס חודר במהירות לתוך הבד ונשטף ביסודיות מבלי להשאיר שאריות של חומר ניקוי או כתמים.
מיותר לציין שכמיות מסירי הכתמים ירדו משמעותית מאז שיש לי את מכונת הכביסה הזו, ואיתם גם כמויות הבגדים שנאלצתי לזרוק אחרי ימים אינטנסיבים של גן, גן שעשועים ואוכל ועוד מיני ירקות.


"את חייבת לנסות!" אמרתי לה והזמנתי אותה להביא כביסה אחת של הקטנטנים שלה אלינו. אותה אמא עם שני ילדים שובבים במיוחד אכן הביאה את הכביסה הכי קשה שלה (רק כדי לנסות להוכיח לי שזה לא יעזור כי היא יודעת וכו' וכו') והיא נוכחה לדעת כמה שצדקתי.


טיפ קטן ממני לכל אותן אמהות שחשוב להן לשמור על הבגדים כמו לי, אבל לא פחות, הן אוהבות גם לתת לילדים להשתולל: מכונת כביסה היא מוצר חשוב מאד בבית. זה הדבר הראשון שאני עושה בשניה שהבנות שלי הולכות לישון. מי כמונו אמהות יודעות שהערימות נערמות במהירות, אבל מעל להררי הבגדים חשוב לנו לשמור על כל אחד ואחד מהבגדים, שיראו חדשים, ללא סיבים ללא כתמים ופשוט שמורים היטב. הפתח הרחב של המכונה ממש מקל עלי לתקתק את העניינים, גם עכשיו כשאני בהריון מתקדם וקשה לי להתכופף, וחשוב לא פחות, אני חוסכת בהוצאות החשמל כי טכנולוגית הבועות פשוט מאפשרת לי לכבס בטמפרטורות נמוכות.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה