כיסוי שומר חום לקיצור זמן הבישול

מאפשר להמשיך את הבישול באופן בטיחותי גם בעת יציאה מהבית
מאת 
|
הדפס
|
שמור

כיסוי שומר חום העשוי מכותנה וסיבים מבודדים, שומר על חום התבשילים והמשקאות בסיר או בקנקן לאורך זמן. הוא שומר על החום למשך שעות ואידיאלי לארוחות ללא צורך בחימום חוזר לאחר הבישול.

השימוש בכיסוי שומר חום מאפשר להמשיך את הבישול של דגנים, אורז וקטניות גם לאחר כיבוי האש וכך ניתן לצאת מהבית באופן בטיחותי בזמן שהבישול נמשך. הורים לילדים יכולים לגשת לאסוף אותם מהגן או בית הספר, בזמן שהפתיתים או האורז ממשיכים להתבשל וישמרו חמים, והתוספת לארוחה, תהיה מוכנה עם שובם לבית.


החיסכון בגז או חשמל הוא משמעותי ביותר. כך למשל, להכנת אורז, מספיקים 2-3 דקות של בישול עם מים רותחים, לאחר הטיגון הקל. לאחריהם ניתן להניח את הסיר עם כיסוי למשך 15-20 דקות עד שהאורז מוכן. הוא ימשיך להיות חם ומוכן להגשה גם לאחר שלוש שעות כאילו רק עכשיו הורד מהאש.

כיסוי שומר חום מגיע בשלושה גדלים ובמגוון רחב של עיצובים ונמכר באתר הקניות "דיש וויש", המתמחה בפתרונות חכמים ואקולוגיים למטבח. ניתן להשתמש בדגמים הגדולים גם להתפחת שמרים ולכיסוי מיקסר או מג'ימיקס.

המחיר: 49.90 – 99.90 שקל בהתאם לגודל ולדגם.

המוצר מצטרף למגוון מוצרים יחודיים נוספים ובהם כפפות לאחיזת כלים חמים, תחתיות, כיס להפשרת מאפים, סלסלת לחם לשולחן, סינר חכם, ספגטי סקראב לניקוי, משטחי ייבוש, מגבות מטבח, כפפות לניקוי קליפה של ירקות ופירות ועוד.

פרטים ורכישה באתר הקניות דיש וויש: www.dishwish.co.il

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה