מארזי נוחות חורפיים ליולדת

הוכנו על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים
|
הדפס
|
שמור

סטודיו אנד ג'וי המעסיק אנשים עם מוגבלויות, מציע סדרה של מארזי שי חורפיים ליולדת הטריה, שהם הזדמנות לשלב את השמחה האישית יחד עם תרומה לקהילה.

המארזים כוללים מתנות שימושיות לרך הנולד כולל בגדי גוף מכותנה, חליפות, אוברול, שמיכות חורפיות, מגבות קפוצ'ון עם רצועות קשירה לצוואר לנוחות ולבטיחות, נעלי טרום הליכה, גרביים, בובות לעגלה עם נשכן, דמויות משחק, צעצועי מובייל מנגנים, "הדובי הראשון שלי", טבעת רעשן, מד טמפרטורה, סלסלה לאחסון חיתולים, שמיכת פעילות ועוד המון הפתעות.


באנד ג'וי הכינו ליין מיוחד של מתנות למי ששמחתו כפולה וזכה בתאומים עם מוצרים כפולים בצבעים שונים שיוצרים שילוב מרתק, צבעוני ושימושי.

המארזים מתאימים כשי ממקום העבודה, חברים ומשפחה. ניתן לצרף להם זרים וסידורי פרחים, עציצים, שוקולד איכותי ומתנות אחרות.

סטודיו אנד ג'וי הוא אחד העסקים החברתיים החלוצים במדינת ישראל שעובדיו מועסקים לאורך כל השנה בשכר קבוע ומתפרנסים אך ורק ממכירת המוצרים. הסטודיו פועל בפיקוח ובאישור של משרדי הבריאות והרווחה ועובדים בו כ-30 אנשים עם מוגבלויות שונות כולל פגיעות נפש, מגבלות פיסיות ופיגור קל. לכל אחת מאריזות המתנה מצורפת בנוסף לברכה האישית תווית המעידה על כך שהוא הוכן באהבה במסגרת שיקומית ותודה למקבלי השי על כך שגם הם שותפים בתרומה לקהילה.

ניתן לראות ולהזמין את המארזים ליולדת, כולל משלוח לבית חולים או לבית המגורים דרך האתר: www.andjoy.org.il

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה