מתנות לילדות ולנערות לחגים

מתנה ממותגת נחמדה לחג המתאימה לילדות ולנערות
|
הדפס
|
שמור

תמיד לקראת החגים מתעוררת דילמת ה"מה קונים מתנה לחג". כיוון שנהוג לקנות מתנות גם למשפחה, גם למארחים וגם לילדים, מצאנו עבורכם מתנה חמודה במיוחד לבנות שהגיע היישר מברצלונה.

צילום: יחסי ציבור

תיקי בד בדמויות מיני-מאוס ודרדסית

תכירו את תיקי הבד המעוצבים של מיני-מאוס ודרדסית. תיקי הבד עשויים מבד קשיח העמיד למים, ולכן ניתן להשתמש בהם כתיק רחצה לטיול או לחילופין כקלמר לבית הספר. התיקים מעוצבים בצבעים עליזים שהותאמו כמובן לדמות של המותג שנמצא על הצד הקדמי של התיק. 


ומה יש בתוך התיק החמוד? ספריי גוף 100 מ"ל בניחוח יסמין עדין ומרגיע יחד עם ריח הדרים מרענן וכן ערכה הכוללת מסרק שיושב לו בתוך מראה מתקפלת.

 

דבר הנסייניות: הנסייניות הצעירות שלנו התלהבו מהתיק עוד לפני שהספיקו לפתוח את האריזה. הן התקשו מעט לפתוח את המראה בפעם הראשונה, אך בפעם השנייה זה כבר עבר חלק וללא בעיות. הן הסכימו עם העובדה שהבושם עדין, לא כבד ומתאים לילדות ולנערות. לדעתן מדובר במתנה שכל ילדה ונערה צעירה תתלהב לקבל.

 

מחיר: 80 ₪

 

ניתן להשיג בחנויות: טוייס אר אס, הפנינג, סופר פארם, אפריל, H&O, ובחנויות צעצועים.

 

הערכה של חברת Markwins

 


ערכות איפור לילדות ונערות של חברת Markwins 

ערכות האיפור של חברת מרקווינס האמריקנית כוללת מוצרי איפור קלילים בארנקים או קופסאות תכשיטים.

במארז הצבעוני יש מוצרים שונים כמו: גלוסים מנצנצים לשפתיים, שפתונים, בקבוקוני לק בגווני ורוד וכתום, סיכות ראש ואבקות מנצנצות. בכל ערכה יש חלק מהמוצרים הנ"ל.

מוצרי האיפור מותאמים במיוחד לעורן הרגיש של הקטנות ומאושרים ע"י משרד הבריאות וה- FDA האמריקאי.


דבר הנסייניות: גם הערכה הזו התקבלה בהתלהבות, והיה מתח רב בזמן הפתיחה. לדעתי של הנסיינית שלנו צבעי הלקים שבערכה יפים (אך טרם נוסו על ידה) והתיק עצמו חמוד. לדעתה הסיכות מתאימות בעיקר לצעירות שבחבורה (ובמילים אחרות - ילדות קטנות) כי הן משתחררות בקלות מהשיער. אבקת הנצנצים קצת פחות דיברה אליה אך ציינה שמתאים לשימוש גם בפורים וגם למי שאוהבת להתאפר ביומיום. 

 

מחיר: 50 ₪

ניתן להשיג בחנויות: ברשתות "טויס אר אס" H&O "הפנינג " "סופר פארם" ובחנויות פופ ארט.

 

דיסני משיקה את הבושם של טינקרבל

 

בושם טינקרבל של חברת איר-ואל

חברת דיסני משיקה בושם של טינקרבל השובבה מהסרט פיטר פן. כפי שאתם בטח זוכרים, טינקרבל תמיד דואג לפיזור אבק פיות והחברה ניסתה לדמות את אבקת הפיות כשפיתחה את הבושם הממותג שמורכב מניחוח של מלון, אפרסק ומישמש. הבושם קליל ונעים ומותאם במיוחד לעורן הרגיש של הבנות הצעירות ומכילים אחוזי אלכוהול נמוכים.

הבקבוק חמוד מעוצב בצורה מקורית עם טינקרבל היושבת לה בנינוחות מעל למה שנראה כמו כדור בדולח (בקבוק הזכוכית) עם פרחים וצמחי יער ירוקים סביב. לדברי החברה הבושם מתאים לגילאי: 3 - 7 שנים.

מחיר: 64 

ניתן להשיג בחנויות: "טויס אר אס", "סופר פארם", "משביר החדש לצרכן", רשת H&O, "הפיראט האדום" ו"הפנינג".

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה