נקניקיות באריזת "זיפר" לפתיחה קלה וסגירה חוזרת

מעדני יחיעם משיקה מארז משופר לנקניקיות לקראת יום העצמאות
|
הדפס
|
שמור

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" (מקיבוץ יחיעם), משיקה לרגל יום העצמאות אריזת נקניקיות חדשה ומהפכנית, ותחל לשווק חלק ממוצריה באריזת ה"זיפר" – אריזת וואקום מפוסטרת בעיצוב חדש עם התקן "זיפר" המאפשר פתיחה וסגירה חוזרת ושמירה על הטריות.

בשלב הראשון, יושקו נקניקיות עוף 400 גרם נקניקיות 900 גר' ונקניקיות חריפות ובשלב הבא מתוכננים אריזות זיפר גם למוצרים נוספים.

 

יתרונו של התקן הזיפר החדש הוא בכך שמאפשר לצרכן, לאחר שפתח את אריזת הוואקום, להוציא את כמות המוצר הרצויה ואת היתרה להשאיר בשקית ולסגור בצורה קלה ונוחה לשימוש חוזר. אידיאלי לשימוש בפיקניקים ואירוח בבית או בחוץ, לצליית נקניקיות בכמות מדודה לפי הצורך, ללא זריקת עודפים. ביחיעם מדגישים כי אין כל שינוי בטעמן המשובח של הנקניקיות ובחיי המדף של האריזות.


לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של יחיעם, "הפיתוח החדש והייחודי של אריזת נקניקיות מפוסטרות עם "הזיפר" טרם קיים בארץ בנקניקיות ועד כמה שידוע לנו בעולם כולו, ויחיעם היא הראשונה להציג אריזת נקניקיות בצורה הזאת. מדובר בפיתוח מיוחד המהווה הישג עבור יחיעם ואנו שמחים גם הפעם להקדים את כל מתחרינו בחדשנות, יוזמה ומובילות. המוצר מושק בעיצוב חדש אשר מעתה ובהדרגה יכנס לשימוש בכל המוצרים.

 

זהו אינו ההישג היחידי שרושמת יחיעם השנה. היקף המכירות של מעדני יחיעם גדל בשנת 2011 בכ- 10% לעומת 2010, עם היקף מכירות אשר חצה את קו ה- 130 מיליון ₪, כשעיקר הגידול בא מגידול במכירות של נקניקיות ומוצרים פרוסים. במהלך 2011 הושקו מספר מוצרים חדשניים בהם קטגוריית נקניקיות ופסטרמות 100% טבעיות. את סדרת מוצרי "דק דק", תחום אותו הובילה יחיעם ראשונה בשוק, הרחיבה בשנה החולפת למספר מוצרים נוספים והגדילה את נתח השוק שלה בו. פעילות היצוא של החברה, בעיקר למדינות ארה"ב וצרפת, רושמת אף היא גידול של 20%, בהיקף כספי של כ- 25 מיליון ₪, למוצרי עוף והודו המבוקשים בעיקר בקרב הקהילות היהודיות.

 

בחברה מבהירים כי למרות הגדילה המשמעותית במכר הכספי, המכר בק"ג גדל יותר והמחיר הממוצע לא עלה, זאת בעיקר עקב ריבוי מבצעים לנוכח המחאה החברתית והתחרות בשוק. יחיעם ממשיכה להשקיע מאמצים רבים בשדרוג מערכי אבטחת האיכות, תחום בו היא נחשבת לעומדת בראש הדרג העולמי וזוכה להכרה של רשויות הבריאות באירופה ובארה"ב בשל כך.

 

מחיר נקניקיות עוף 400 גרם: 9.90 ₪ - 12.90 ₪.
מחיר נקניקיות עוף 900 גרם: 18.90 ₪ - 21.90 ₪.

כשרות הרבנות הראשית, מטה אשר.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה