פורמולה טבעית נגד גזים

מדיטרנד השיקה תמיסה על בסיס תמציות צמחים טבעיות המסייעות בבעית גזים אצל תינוקות
|
הדפס
|
שמור

חברת התרופות מדיטרנד משיקה פורמולה חדשה של נרס גרייפ מיקסטורה, תמיסה על בסיס תמציות צמחים טבעיות של שמיר, קימל ושומר המסייעות לבעיית הצטברות גזים אצל תינוקות, ללא תוספת סוכר, ללא חומרי טעם מלאכותיים וללא חומרי צבע.


כ-10% - 15% מהתינוקות סובלים מכאבי גזים. אחת הסיבות השכיחות לאי נוחות בקרב תינוקות בחודשים הראשונים לחייהם, היא הצטברות גזים במערכת העיכול, המכונים קוליק (בלטינית – שייך למעיים). אולם, הגורם העיקרי לאי הנוחות הוא לאו דווקא גזים, אלא עוויתות במערכת העיכול המלווים בבכי ממושך ובלתי מוסבר של התינוק (מעל 3 שעות ביום, ולמעלה משלוש פעמים בשבוע).עוויתות במערכת העיכול מתחילות לרוב בחודש הראשון לחיי התינוק ויכולות להמשך עד גיל שלושה חודשים בערך. הסיבות לעווית במערכת העיכול אינן חד משמעיות. ההשערות הן שהן נובעות מחוסר בשלות של מערכת העיכול, מהצטברות אוויר עודף במערכת העיכול האופיינית להאכלה מבקבוק, אכילת יתר וחוסר שיהוקים.
נרס גרייפ מיקסטורה מסדרת Kids Care, הוא מוצר טבעי שפותח במיוחד על ידי מדיטרנד, המשלב תמציות צמחים טבעיות של שמיר, קימל ושומר - צמחים הידועים כמסייעים בהרגעה והקלה על מערכת העיכול בקרב תינוקות. המוצר ללא תוספת סוכר, ללא חומרי טעם מלאכותיים וללא חומרי צבע. כל הרכיבים בנרס גרייפ מיקסטורה מאושרים על-ידי ה-FDA האמריקאי.
נרס גרייפ מיקסטורה מכיל את הצמחים הבאים:
שמיר - לטיפול בכאבי גזים, כאבי בטן וקשיי עיכול
קימל - נגד עוויתות מעיים, משכך גזים ומסייע לעיכול
שומר - נגד עוויתות מעיים, משכך גזים ומסייע לעיכול.
נרס גרייפ מיקסטורה, הוא מוצר כשר. הוא מיוצר במפעל תרופות תחת בקרת GMP (Good Manufacturing Process). המארז כולל מזרק מדידה המאפשר למדוד את הכמות המדוייקת.
מחירו: 39.50 ₪ לבקבוק של 240 מ"ל. משווק ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי טבע.


תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה
1. ביאן סרי 08/12/2017, 12:46:04

שלום אני רוצה לשאול איך להשיג את זה. ?!? מ’ל leh.ya.dunia@hotmail.com

+ השב