מוציאים יותר על מלון? תקבלו יותר הטבות

מועדון החברים ברשת ישרוטל משדרג את צבירת הנקודות ואת ההטבות על הצבירה
|
הדפס
|
שמור

מהפך במועדון "חוג השמש", מועדון חברי מלונות ישרוטל: החל מראשית שנת 2012, ככל שסכום ההוצאות של האורח בחופשותיו יהיה גבוה יותר הוא יקבל יותר - יצבור יותר נקודות וייהנה מהטבות איכותיות יותר, כולל האפשרות להמיר את הנקודות ללינות חינם.

מחודש פברואר 2012 כל מועדוני ישרוטל יאוחדו למועדון אחד, "מועדון חוג השמש". המועדון יכלול 3 רמות חברות (חוג השמש, חוג השמש Gold וחוג השמש Platinum), שיהיו פועל יוצא של סכום ההוצאות הכספיות של האורח בחופשותיו במלונות ישרוטל במהלך השנה – על מחיר החדר שבו יתארח, הוצאות המזון והמשקאות שיוזמנו על ידו במהלך חופשתו וכיוב'. בעוד שעד עתה נמדדו לינות, מעכשיו נמדדות ההכנסות לישרוטל, והן המפתח הבלעדי אשר יקבע שיוך לרמת מועדון ספציפית, ולהטבות הנגזרות ממנה.

"לאחרונה, בין השאר עקב התרחבות הרשת והוספת המלונות החדשים – בראשית, ישרוטל גנים וישרוטל הנסיכה, ולקראת הצטרפותם העתידית במהלך 2013 של רויאל ביץ' תל אביב ומלון הספא החדש בקרית ענבים - התחזקה בקרבנו ההכרה בדבר הצורך לשדרג את מבנה המועדונים, וזאת כדי להפכם לנגישים ו'מועילים' יותר עבור החברים. המבנה החדש גובש לאחר תהליך של מחקרי דעת קהל ושיחות עם חברי המועדונים, ובהמשך למיפוי הצרכים והמשאלות אותם זיהינו. מעכשיו, כפי שמתבצע במועדוני הלקוחות של רוב רשתות בתי המלון הבינלאומיות, כמות ההטבות של האורחים ואיכותן תעמוד ביחס ישיר להכנסות המיוצרות על ידי האורח לישרוטל, ללא קשר למלון בו האורח שהה או למספר הלילות בהם לן במלון", מסר ליאור רביב, מנכ"ל מלונות ישרוטל.
חבר חוג השמש אשר סך הכנסותיו לישרוטל יעלה על 15 אלף ₪ במהלך 12 חודשים רצופים, ישודרג לרמת "חוג השמש Gold", וחבר חוג השמש אשר סך הכנסותיו לישרוטל יעלה על 25 אלף ₪ במהלך 12 חודשים רצופים, ישודרג לרמת "חוג השמש Platinum". לרשות חברי חוג השמש Platinum יעמוד צוות שרות אישי ובלעדי במרכז ההזמנות של ישרוטל, אשר יטפל אישית בהזמנת החדר על ידם, בהזמנות של טיפולי ספא ומסעדות עבורם, ובכל בקשה שתגיע מצדם.
ניהול התוכנית יתבצע בשקיפות מלאה ויהיה אוטומטי לחלוטין, וכל חבר יוכל להתעדכן און-ליין באתר ישרוטל לגבי מצב הנקודות שלו.
מעבר להטבות שלהן יהיה זכאי חבר במועדון החברים של ישרוטל הוא יוכל להמיר את הנקודות שצבר בלינות חינם בכל אחד ממלונות ישרוטל, בכל מועד שיבחר (ללא מגבלת לילות חינם. תיאורטית, כל הלילות יכולים להיות משולמים בנקודות). כמו כן, ניתן יהיה להמיר את הנקודות כתשלום בעבור "אקסטרות" במלון שנצרכו במהלך החופשה.
במהלך החודשים הקרובים יעמוד לרשות חברי המועדון טלפון ייעודי לשאלות ובירורים בנוגע לתוכנית החדשה: 08-6387747.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה