איך בחרתי עגלה

מה שלא בתקציב - אין בשביל מה לבדוק
מאת עדן נברו
|
הדפס
|
שמור

 

כל אם לעתיד מחכה לרגע בו היא תסתובב בחנויות של הקטנטנים ותתחיל לרכוש את כל המוצרים. החל ממוצץ קטן ועד ריהוט לחדר. נראה כי הדבר האטרקטיבי ביותר מכל הקניות היא דווקא העגלה. המבחר עצום, התחרות גדולה, אני אישית מרגישה שלא מדובר בעוד מוצר, אלא ממש בבחירת "דוגמנית השנה".

 

כשאני נולדתי כל מה שהוריי רצו זה ארבעה גלגלים, עם ידית נשיאה, ואולי איזה סל מתחת לעגלה. היום, בשביל לקנות את המוצר הכי בנאלי יש לערוך סקר שוק מקיף. גלגלים גדולים, קטנים, ידית אחת או שתיים, לעיר או לכפר, סלקל נשלף, אמבטיה מיוחדת, תוצרת איטליה, צרפת, אנגליה, ארה"ב וכמובן סין. ולא נדבר על הצבעים – קשת רחבה במיוחד. לכל צבע שם מיוחד: "אושן", "רומנטיק", "פטרול", "לוליפופ"... אני לא זוכרת את הצבעים האלו כשלמדתי בגן.

 

אני בדיוק באמצע הדרך לקראת היום הגדול. אומנם עדין לא הגיע הזמן לקניות, אבל באינטרנט תמיד אפשר לראות. מאיפה בכלל מתחילים? קודם כל בודקים מה יש לחברות, זה הכי קל, מה הדגם של העגלות שלהן. נכנסתי לאתרים של היצרנים ועוד יותר התבלבלתי. הרי לכל יצרן יש עוד כמה דגמים חוץ מהדגם של החברה שהמליצה. התחלתי ללכת לפי מחיר, הכי פשוט, מה שלא בתקציב - אין בשביל מה לבדוק.

 

לאחר שמצאתי כמה יצרנים אשר מצאו חן בעיניי, התחלתי לגשש גם בפורומים של צרכנות, לשמוע חוות דעת נוספת. וזאת למרות שאף פעם אי אפשר לדעת מי עומד מאחורי ההמלצה, אם זה לקוחה מרוצה או מוכרת סמויה. שם גיליתי מונחים חדשים, כמו למשל "פנצ'ר בעגלה". יש גם טיפול 10,000? נראה לי שאפילו ברכבים אין כל כך הרבה סוגי גלגלים – גלגלי אוויר, סיליקון, גומי מוקצף. ובדומה לרכבים, גם לעגלות יש דגם ספורט... אפילו בסגירת העגלה גיליתי מונח חדש "קיפול טלסקופי". נשמע שזה מגיע יחד עם סיור במצפה הכוכבים. ועניין הסלקל – עם בסיס לרכב או בלי? ואם יש בסיס, איזה בסיס? גם פה יש סוגים.

לאחר שנכנסתי לאתרים, קראתי פורומים, התייעצתי עם מיטב המומחים – החברות שלי... אני יכולה להגיד מההתרשמות שלי שאני כבר יודעת מה אני רוצה. מצחיק להגיד שאני רוצה ארבעה גלגלים, אבל כשיש גם עגלות בעלות שלושה, אז זה תופס משמעות אמיתית. כמובן שאני לא רוצה גלגלי אוויר כי למי יש כוח לפנצ'רים גם בעגלות... אני רוצה שתהיה לי אופציה להלביש על השלדה סלקל ואמבטיה. סל גדול בתחתית העגלה, ידית אחת רחבה, אני מוכנה להתפשר על שתי ידיות... וכמובן שיהיה קל ושהקיפול יהיה מניטורי עד כמה שניתן. זהו, נראה לי שכיסיתי את כל הבקשות. עכשיו רק צריך למצוא מי מייצר עגלה שתתאים.

 

עצה קטנה ממני : הכי כיף בעולם ללכת לחנויות ולראות את הכול, אך מרוב שרואים מתבלבלים. מה גם שלכל חנות - המוצרים שלה, קשה מאוד לכסות את הכול בשתיים שלוש חנויות. חבל על הזמן ועל ההשקעה בהקשבה לכל מוכר בכל חנות ובכל מחלקה... תיכנסו קודם כל לאינטרנט. תעשו סינון לפי מה שאתן רוצות – מה שחייב להיות ומה שחייב לא להיות. עוד לפני שאתן יוצאות תבדקו איזו חנות מחזיקה את המוצר הנדרש – אין טעם ללכת לחנות שלא מחזיקה את המוצרים של היצרן המועדף. מה גם שקיימים מספר אתרים שמפרסמים מחירים. ואם יש לכן שאלות נוספות, ניתן ליצור קשר עם החנויות – בטלפון או במייל, אני בטוחה שיענו מהר.

 

"וזוהי רק העגלה לה לה לה..."

 

מאחלת לכולנו חוויית קנייה מדהימה. שנתרגש תמיד מכל בקבוק או מוצץ שנראה בחנות, מכל בגד, גופיה, או גרב זעירה. שתמיד נפנק את האפרוחים שלנו בדברים טובים ואיכותיים.

 

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה