חדש: קו מוצרים דרמו קוסמטיים

מתאימים לטיפול ספציפי וכן לשימוש יום-יומי
|
הדפס
|
שמור

כללית אסתטיקה משיקה החודש ליין מוצרים דרמו-קוסמטיים חדש הכולל מוצרי פרמיום - קרמים, סרומים, פילינג מסיכות ועוד.

צילום: יחסי ציבור

מוצרי הפרמיום של החברה פותחו במהלך שנים רבות בהנחיה ובשיתוף עם רופאי הכללית. 
בסדרה 19 מוצרי סופר פרימיום המשלבים אלמנטים רפואיים בתחום האנטי אייג'ינג. הם מיועדים לקשת רחבה של לקוחות ומתאימים לטיפול ספציפי וכן לשימוש יום יומי.


בסדרה: קרמי יום ולילה, סרומים יעודיים ללחות מרוכזת נפח והזנה, פילינג ומסיכה לניקוי עמוק ולליטוש פני העור, מוצרים ייעודיים לעור העפעפיים, מענה לעור שמן ולעור עם נטייה לשומניות ופצעונים, קרם הגנה בטכנולוגיית הפנינים הייחודית, קרם מולטי טסקינג לטיפול בעור בוגר עם סימני גיל נראים לעין, מוצרים לטיפול בעור הגוף ועוד.

 

מה אומרות הנסייניות שלנו: 
"המוצרים עדינים מאוד ומשאירים תחושה נקייה ונעימה לאחר השימוש. קרם הפילינג עושה את העבודה מבלי להיות אגרסיבי מדי בפעולותיו. סרום הלחות המרוכז השאיר את העור רך כמו משי לאחר השימוש, גם באזור הפנים וגם באזור הצוואר. התחושה היא של מוצרים ברמה גבוהה בהחלט."


ד"ר עמוס לויאב, הרופא הראשי של החברה מסביר: "ביחד עם חברת נאוטק יצרנו תכשירי טיפוח סופר פרימיום המשלבים את עולם הרפואה עם עולם הטיפוח. בעזרת הניסיון הרב של רופאי הרשת ידענו לשים את האצבע על הצרכים של הלקוחות בפן הרפואי מבלי לשכוח את צד הטיפוח. המוצרים מיועדים לשימוש יומ-יומי לשימור ושיפור תוצאות הטיפולים, הגנה מתנאי מזג אוויר האופייניים לישראל ונמצאו יעילים באופן משמעותי בקרב הלקוחות שהתנסו בהם גם ללא טיפולים משלימים."

 

מחירים בין: 50-203 שקלים 
ניתן להשיג ברשת ניו-פארם ובסניפי רשת כללית אסתטיקה.
כל המוצרים עומדים בתקני איכות מחמירים ובהתאמה לרגולציה האירופאית (GMP), אינם מכילים פרבנים ולא נוסו על בעלי חיים.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה
1. ריטה 20/09/2016, 11:26:27

קניתי קרם לחות שלהם בשבוע שעבר, מצויין ומומלץ

+ השב