אצל מי נעשה השנה את סדר הפסח?

חג האביב כבר בפתח
|
הדפס
|
שמור

 

 

כל שנה לקראת החגים מתחילים ההכנות והתכנונים. אצל מי עושים את הסדר הפעם? מי מביא מה לארוחת סדר? הקניונים והחנויות מפוצצים במגוון מתנות לחג. אז מה קונים השנה? מכיוון שאני נמנית עם האנשים שאוהבים להעניק מתנה שימושית ואהובה על ידי המקבל אני מברכת על המצאת פתקי ההחלפה. גם אתם תוהים אם המתנה שהשקעתם בה שעות של מחשבה ואהבה תוחלף בשבריר שנייה למשהו אחר?

 

בשנה שעברה ילדיי המתוקים שרו "מה נשתנה" עם עיניים זוהרות מרוב גאווה. בגן של הקטנה עושים הופעה שלמה סביב השיר "עבדים היינו". כולנו מתפקעים מצחוק בכל פעם שהיא מתחילה לשיר לנו את השיר בגב כפוף ובפרצוף ארוך ועצוב, ופתאום פורצת בחיוך מאוזן לאוזן וקופצת בשמחה כשהיא מגיעה ל"עתה בני חורין, בני חורין...". בגן של הגדול מכינים יצירות מיוחדות במינן לחג. אין ספק שמבחינתו ה-highlight של פסח הוא חיפוש האפיקומן ובחירת המתנה ברגע שחנויות הצעצועים נפתחות לאחר החג.

 

כמה טיפים חשובים לקראת נקיונות החג: זכרו להשתמש בתבונה בחומרי הניקוי. אין להשאיר חומרי ניקוי במקומות בהם יש גישה לילדים. אם את בהריון, בידקי לפני השימוש באיזה חומרים מותר לך להשתמש. כלל אצבע חשוב בשימוש בחומרים חריפים - פתחו את כל החלונות ואווררו תוך כדי הניקיון. טיפ אחרון לכל הסובלים מהמצות, מומלץ לשתות חליטת קמומיל לאחר כל ארוחה.

 

חג אביב שמח וכשר!

 

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה