מראה עכשווי לרשת מקדונלד'ס

סניף רמת השרון הוא הראשון ששופץ ועוצב לפי הקו העולמי החדש עם גיוון מקומי
|
הדפס
|
שמור

רשת מקדונלדס פתחה מחדש את סניף רמת השרון ברחוב סוקולוב המרכזי, לאחר שיפוץ, והציגה מראה מודרני ועדכני לסניף המצליח בעיצוב העולמי החדש של הרשת. בשנה הקרובה, תשפץ מקדונלד'ס ישראל 20 סניפים נוספים לצד 8 סניפים חדשים שייפתחו במקביל.

בתחילת חודש דצמבר 2011 נכנס לתוקפו בסן פרנסיסקו "חוק ארוחת הילדים" על שם ארוחות הילדים המוגשות ברשת מקדונלד'ס המגביל את רשתות המזון המהיר בחלוקת מתנות במנות המיועדות לילדים. החוק שנועד להפחית את תופעת ההשמנה בקרב ילדים, קובע סטנדרטים תזונתיים לארוחות שאליהן יתלוו צעצועים: הן חייבות לכלול פירות וירקות, סך הקלוריות לא יעלה על 600, פחות מ-23 גרם שומן ופחות מ-640 מ"ג נתרן. ארוחות הילדים המוגשות בסניפי מקדונלד'ס ישראל עומדות, ואף מעבר לנדרש, בכל הפרמטרים של החוק שנכנס לתוקפו בסן פרנסיסקו למכירת ארוחת ילדים עם צעצוע שכן הן היחידות בעולם שמכילות פחות מ-500 קלוריות, פחות מ-20 גרם שומן, פחות מ-3 גרם שומן רווי, פחות מ-640 מ"ג נתרן ומכילות מנת ירקות או פירות בארוחה.

 

שלושה חללים
באמצעות קווים נקיים ומודרנים, ניסתה מקדונלד'ס העולמית להעניק מראה צעיר ומזמין תוך שימוש בעץ טבעי או צבעוני, תאורה מעומעמת ורכה, גופי תאורה צבעוניים, טפטים, קירות צבעוניים, חיפויי אבן מסכי טלויזיה שטוחים וגג ללא רעפים.
במטרה לתת ללקוח להרגיש נוח בעת ביקורו בסניף, הסניפים מחולקים לשלושה חללים כשלכל אחד מהם אופי שונה: חלל עם כורסאות וספות נוחות למי שרוצה להתרווח, חלל עם כסאות בר ללקוחות שמגיעים לבדם וחלל צבעוני למשפחות.
מקדונלד'ס העולמית אומנם נותנת קווים מנחים של צבעים, חומרים וקונספט אך לארכיטקט המקומי בכל מדינה יש עצמאות וגמישות לערוך שינויים בהתאם לסביבה בה ממוקם הסניף .
סניף מקדונד'ס ברמת השרון, לדוגמא, מעוצב בסגנון מעודכן ומודרני בהשראת "פופ ארט".
בסניף, שהותאם בעיצובו לקהל יעד של בני נוער וילדים - כורסאות וכסאות בצבעוניות עזה, תאורת לדים, גופי תאורה צבעוניים, ספסלי עור שחורים, מחיצות מעץ צבעוניות בין שלושת החללים בסניף, כאשר שולחנות עשויים מקוריאן (חומר אנטי בקטריאלי). 13 מסכי LCD הפזורים במסעדה ומשדרים את עשרת הצעדים שנקטה הרשת הישראלית עד כה במסגרת המהפכה הבריאותית.

 

תרבות האכילה
מקדונלד'ס גאה להיות רשת המסעדות הראשונה בישראל ובעולם שיזמה שינוי משמעותי בתרבות האכילה, והובילה למודעות תזונתית בקרב הציבור. בעידן השפע בו אפשרויות הבחירה הקולינריות שלנו כה מגוונות, נדרשת אחריות מעמיקה כדי להוביל מהלך כזה. מאז 2004 ועד היום, מובילה רשת מקדונלד'ס שינוי תפיסתי, מהפכה של ממש בהרגלי האכילה, ומאפשרת ללקוח ליהנות מארוחה טעימה, מזינה ובריאה.
מהפכת הבריאות של מקדונלד'ס כוללת עשרה צעדים: צלייה על גחלים, החלפת השמן לשמן קנולה איכותי כמו שמן זית, הפחתת אחוזי השומן ברטבים, הוספת 100 גרם ירקות במרבית הארוות, מגוון של ארוחות סלטים בתפריט, אפשרות להחלפה ללחמניית עינן קל, הפחתת השומן בבשר ל-9% שומן, הראשונה לסמן כמה אחוזים מהווה המוצר מתוך תצרוכת הקלוריות היומית המומלצת, והראשונה בעולם לסמן ערך תזונתי על המוצרים. בנוסף מקדונלד'ס הורידה את כמויות הנתרן במוצרים, כמות השומן הרווי בכל ארוחה פחתה משמעותית, וכמות שומן הטראנס הינה פחות מאחוז.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה