אקמול לכאבי לילה

להורדת חום ולשיכוך כאבים המלווים בחוסר שינה
|
הדפס
|
שמור

מתוך רצון לענות על צורך אשר עלה, במתן מענה לכאבים הליליים המפריעים לשינה, טבע ישראל השיקה את "אקמול לילה", מוצר מתמחה ממשפחת האקמול להקלה בחום וכאבים המלווים בחוסר שינה. המוצר מסייע לסובלים מכאבים המלווים בנדודי שינה, ומאפשר הירדמות קלה ונינוחה ושינה טובה יותר.

אקמול לילה

אקמול לילה של טבע הינו המוצר היחידי בשוק הישראלי המעניק פתרון לחום וכאבים המלווים בחוסר שינה. התכשיר מכיל שילוב ייחודי של חומרים- האפקטיביות הידועה של פארצטמול (500 מ"ג) לטיפול בהורדת חום וכאבים, עם תוספת של 25 מ"ג דיפנהידרמין הנחשב כמשרה השינה הבטוח ביותר בתחום התרופות ללא מירשם על ידי מינהל המזון והתרופות. אקמול לילה בטוח, יעיל ולא ממכר ומאפשר לקום רענן לבוקר חדש לאחר שינה ללא כאבים.
חשיבותה של שנת לילה טובה הוכחה במחקרים רבים ומחסור בשעות שינה עלול לגרום לסוכרת, השמנה והעלאת הסיכון לקבלת התקפי לב .
נדודי שינה הם תופעה שכיחה ביותר - עד 20 אחוז מכלל האוכלוסייה, מעל גיל 18 מדווחים על קושי להירדם, קושי לשמר שינה לאורך זמן ו/או על שינה באיכות ירודה הכוללת יקיצות מרובות. מעל גיל 50 עולה מאוד שכיחות הבעיה, ככל הנראה על רקע ירידה בהפרשת המלטונין במוח, והיא מטרידה בין 30 אחוז ל-45 אחוז מהמבוגרים, כאשר נשים סובלות ממנה פי 1.5 יותר מאשר גברים, והיא אף הולכת ומחריפה עם הגיל.
אקמול לילה מיועד למבוגרים וילדים מעל לגיל 12, במינון של 2 קפליות לפני השינה. יש לעיין בעלון הצרכן לפני השימוש.

תגובות הגולשים
+ הוסף תגובה